Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
inlägg 1200 :D
Rosenhaga
*kikar in i pokerrummet och ser hur Rosen sopar golvet med dom övria deltagarna. STABILT Rosen!! Tumme upp!!!
och kram från LKU som nu zippar Rosé OCH äter ostisar
Gick liksom inte att motstå dina frestande ord
God morgon på er! :)
LKU, det måste vara något fel på mig - jag åt inte upp krokarna igår utan skålen är fortfarande halvfull. Hur många veckor tror du att jag har kvar? Det måste ju vara något allvarligt fel på mig. ;)
Jovisst, det gick bra igår på pokern, Jag vann inte men kom tvåa. Helt ok men hade varit roligare att vinna.
Idag bär det av till jobbet men tänkte bara jobba halvdag så det blir lite helg över till mig. Borde jobba imorgon men vete sjutton om jag orkar. Vi får se.
OJ!!! Är det er enorma aktivitet i tråden igår kväll som gjort att den varit död sen klockan 8 i morse?! Tog ni musten ur er igår? Läskigt tyst här!
AHA! Såklart det är KRÄFTORNA och SKALDJUREN som gjort er trötta idag! För det kan väl inte ha med de flytande tillbehören att göra?!
Får man skryta lite?! Jag har idag TVÄTTAT MIN BIL FÖR HAND!!! *slår mig för bröstet*
Tvättat, skurat, polerat, dammsugit och fejat i över 2 timmar! Min lilla pärla har aaaldrig varit så fin sen jag köpte den. Riktigt blänker nu!
Det var första gången i hela mitt liv som jag tvättat en bil själv, en kul erfarenhet. Kommer jag nog göra om.
En andraplats är inte så dumt, Rosen! Speciellt inte när du ätit kräftor innan!
Skämt å sido, du har helt rätt - alkohol och poker är ingen bra kombination. Vi har typ "förbud" mot det här hemma... Har en känsla av att väldigt många begår stora misstag under berusning.
Hörde förresten på radion ang dessa "snabblån" t.ex. smslån. Det är väldigt vanligt att folk söker sådana nattetid! Läskig fälla för många!
Nej, nu ska jag inventera kyl och frys!
Fru Henax,
Jag var lite trött imorse, ska ärligt sägas.
Nu har vi ätit kräftor igen, blev några kvar igår. Hoppade nubben, dock... :)
Maken har stekt klart köttet, kantarellerna är stekta och ärtorna klara. Dricka till? *ser lite generad ut* Ja...det blir lite vin. ;) Korkade just upp en ripasso från Masi.
Förresten Henax, jag är djupt imponerad av biltvätt, poler och så!!!
Idag är det sol! Redan varmt på altanen!! :) :) :)
Vi ska göra en utflykt eller något tillsammans idag, jag skippar att vara duktig och jobba. Ligger efter på kontoret och borde åka in och jobba några timmar men jag orkar ta mig sjutton inte. Laddar batterierna med en trevlig dag med maken istället (när jag nu får upp honom...) ;)
Ha det gott idag, alla!
Låter som en bra idé, Rosenhaga! Hoppas ni får en kul utflykt!
Själv sticker jag och badar strax! Härligt!!!
Må så gott i solen, allihopa!
Mmm, utflykt o bad låter najs. Här ska vi på födelsedagsfika om några timmar - inte helt fel det heller!
Vill ni veta en helt underbar sak???
*hoppas på ett bifall*
Jo, igår när jag sjöng på ett bröllop så kom det fram ett par o frågade om dom får göra ett musikprojekt med mig?!!!! MED MIG!??? Jag blev så glad så jag nästan grät!!
Det var två som sjöng, jag sjöng en sång o så en tjej som sjöng en annan sång. Den andra tjejen är en SKOLAD sångpedagog/musiklärare och jag är lilla jag......ändå frågade dom MIG!!!:D:D:D:D
Jag som har så dåligt självförtroende är nu så glad så jag nästan gråter!! :)
Så nu är det bara att vänta till senhösten då vi ska åka till den staden de kommer ifrån o då ska vi köra igång!
JIPPIIIIIIIIIIIIII:D:D:D:D