• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

Jag har röstat på dig gabbies :) Lät ju bra ju, modigt av dig :)

Här har det varit lungt idag. Hoppas solen lyst på er och att ni mår bra idag. Här kom det regn och åska mitt på dagen men nu är det sol igen.

Kram på er så länge

• Gabbies

Fru någongång: Tack så mycket! :)

• Fru Henax

Jag bet av en tand igår! En STOR bit! Och har inte sovit på hela natten typ! Och tandläkaren hade ingen tid förrän på måndag!

Men annars är det bra!

Anne! Ja, det var ju verkligen en himla massa bra prestationer från Sverige! Kallur ffa! Synd att ni inte satt på solsidan, men då såg ni ju iaf Carolina Klüft vinna på nära håll!

LKU! Hoppas att allt känns bättre nu! Hoppas VERKLIGEN det! *håller tummar och tår för allt jag är värd*

Rosenhaga! "Tyvärr" är jag några år för ung för att ha upplevt det där med Stenmark. Min man, 5 år äldre än mig, pratar dock ofta om just det där med TV i klassrummet! Hade varit kul att uppleva då jag inte tror att vi nånsin kommer uppleva något liknande igen?!

Heleneli! När kommer del 2?! *otålig* HUr blev det förresten, strumbyoxor eller inte?!

Hoppas allt är gott med ALLA! Och även med bebisarna i magen! Så kul att det är två vansinnigt söta och gulliga bebisar på g!

• helenekl

:[ Jag skrev ett jättelångt inlägg med en hälsning till er alla så försvann det!!! Så trist det blir när man lagt manken till o gått in för att minnas alla i tråden :(

Jaja, jag gör väl en kortare variant nu..

KRAM till er alla o må alla må bra från idag o att alla bekymmer försvinner

• Fru Henax

FruHelenekl! Sånt där är så frusterande! Och händer ganska ofta på BT numera!
    Så jag har lärt mig att _alltid_ kopiera mina inlägg innan jag postar dem! Så slipper jag sura!

Är ni iväg med husvagnen nu eller?! Hoppas ni har det soligt och skönt! Vart ni än är!

• Gabbies

Vill bara kika in o berätta att jag vann biljetterna till Gessle. :)

• Fru någongång.

Grattis Gabbies :) Hoppas konserten blir super

• LKU

Ville bara skicka fredagskramar till alla rara flickor i denna tråd!

Fru Henax
    TACK fina du. Tusen kramar tillbaka.

FRUhelenekl
    Tack söta gumms. Massa kramar tillbaka.

Gabbies
    Grattis till biljetterna!

• LKU

Fru Henax

P.S. Rolig annons, undrar också om hon fick sina kläder sålda... Tack vännen, fick mig att dra på smilbanden, skönt.
    KRAMAR

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2