Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fru Henax
Hihi, ja just ja, baguette kan man ju säga också, men tack för infon angående stavningen! Kanske LKU inte ska använda sig av ord hon inte kan stava till?
Och ja, det BLIR baguette innehållandes kräftsallad med vitlök. Kanske jag ska skrälla till och äta lite jag med, har inte haft aptit på några dagar. Magen skulle nog bli glad Blev det dans efter "Beck" eller?
KRAM
Rosenhaga
Ser jättefint ut, kommer säkerligen bli toppen i DIN regi! Tack för länken
KRAM
LKU,
Du är så himla rar, tack! Vet inte om makens 45-årsdag är att fylla jämt? *garvar* Jag får nog hitta en annan anledning att ställa till fest! :)
Nyårsbal, kanske? Förslag emottages gärna på varför man har fest!
Hej alla glada undrbara flickor i denna vansinnigt underbara tråd!!!!
Gissa om jag har saknat er!!!
Nu har vi kommit hem från Las Vegas, åkt och campat, kommit hem från campandet och dessutom hunnit jobba en HEL vecka utan att skriva något här! Jag har knappt varit inne på datorn alls!!! *låtsas att jag har varit jätte upptagen när jag faktiskt bara har läst böcker varje fri stund*
Har läst att jagmissatmånga..... Nä,det här går intelängre.... mellanslagstangenten funkar inte... måste byta dator!!!
I`ll be back......
Så... nu är det bättre!
Antar att de flesta sover nu eller gör något annat än att sitta framför datorn en fredagskväll!
Jag ska inte bli så långrandig! Är så trött så att ögonen går i kors på mig!
Men jag ville bara kika in för att säga hej och jag hoppas att jag kommer att lägga ner böckerna för att komma hit och skriva några rader mellanåt!
Ja, just det.... Har ögnat igenom tråden lite... men för att det inte ska bli någon miss eller så så säger jag bara GRATTIS till giftermål, födelsedag, viktnedgång, graviditet osv.... Har säkert missat något bara genom att skriva så där! Usch, nu svamlar jag!! Hahahaha
Inte lätt att vara trött!
Nä, hörrni tjejer....... Sov gott så kanske vi hörs imorgon!!!
Puss och kram
vad kul att se dig igen love u :)
love U
Roligt att du är tillbaka vännen! Helt rätt att välja böcker som fritidssyssla, det tror jag samtliga tjejer i denna tråd håller med om. Sköt om dig nyblivna FRU love U och välkommen tillbaka!
Förresten, såg ni några roliga
Elvisar?
KRAM
Rosenhaga
Tack min vän. Fina ord som värmer.
*kramar om*
Eurolady
*hoppas på att FRU Eurolady kikar in i dag*
Ikväll ska jag på 40-årsfest och behöver åka till stan och köpa något att ha på mig. Var förbi min favoritaffär i veckan men den hade lagt ned. Trist, de hade snygga kläder för mig som är större.
Nåväl, jag hittar säkert något bra. Toodeloo, nu kilar jag till stan och önskar alla en trevlig lördag!
:)
Rosenhaga
Synd favvobutiken hade lagt ner, men du hittar säkert något fint ska du se! Lycka till med shopping och du, glöm inte att köpa lite LIP-GLOSS också! Livsnödvändig pryl i handväskan
KRAM och ha en bra lördag vännen!
Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt godmorgon godmorgon i kööööör :)
Solen skiner på helgen så underbart. Skall visserligen tvätta ett par timmar nu men sedan skall jag ut i solen och kanske våga mig på ett bad.
LKU tack för mailet, och kul att se dig här :)
Igår blev det en fredagsmiddag här, några kräftor till förrät, en god bit kött till varmrätt. Efterätt glömde vi bort då vi satt och pratade istället. helt plötsligt upptäckte vi att klockan var nästan midnatt.. då blev jag med ens jättetrött och däckade i sängen :)
Idag skall sambon jobba ngra timmar. imorgon skall vi träffa min kusin och hennes små barn. Blir nog skansen eller junibacken beroende på väder.
Hoppas alla underbara flickor får en härlig dag.
Är det så att Fru eurolady kommer hem idag? förstod inte när hon åkte riktigt.
Love U :) kul att se dig här... Vad är det för bra böcker du läser i sommar? Något tips. Lästa precis ut camilla läckbergs bok predikanten. Läsvärd bok.
hmm om man skall ta och dammsuga när man ändå är i farten. Skall även lägga in gurka idag. Sådan man har när man äter leverpastej. Blir så gott och tunna krispiga skivor när man gör det själv.
vi ses kramelikram