• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru Henax
    Hej hopp på er allesammans! Hoppas att ni alla har det BRA!

Tänker INTE vara lika duktig som love U t.ex. och skriva så där långt och personligt utan jag slänger in en kollektiv hälsning bara!

Vill dock iaf vinka lite extra till gurans!
    Sista dagen idag alltså om jag förstod saken rätt ?! Och sen bara en lång och mysig mammaledighet?! Inte så "bara" iofs!
    Spännande värre med en liten minigurans! Eller minigöran perhaps!

Sköt om er allesammans och ha en bra helg!

Själv ska jag försöka övertala min man om att det är läge för att tapetsera om i sovrummet... Wish me luck!
    Lyckas jag övertala honom så uppstår nästa problem... den kraftigt ökade skilsmässorisken! VI jobbar INTE bra ihop!
  • Fru Henax

*smyger tillbaks in med svansen mellan benen*

EUUURRROOOLAAADDDYYYYYYYYYYYYYYYY! Du OCH Gurans var ju de jag ville vinka lite extra åt...! Och så bidde det endast gurans...! F´låt!

Vilka FINA bilder! Ersta var ju ett jäkla bra val! Och tur med vädret! Och läcker bil! Och häftigt båt!
    Superduperfina var/är ni båda två!

Alltså, er entré vid Aquaria måste ju gjort succé?! Så ballt!

• Fru Henax

Mängder med massor med miljoners kramar, FruHelenkl! Vilka jobbiga dagar du verkar ha haft med din pappa!
    Hoppas inneligt att de snarast kommer underfund med vad han drabbats av så att de kan bota honom fort!!! *håller tummarna HÅRT*

• LKU

FRUhelenekl

Hoppas han kryar på sig och att dom får reda på vad felet är så dom kan åtgärda det. Fruktansvärt tärande innan man har "fakta i handen" så att säga.
    Häng i så gott det går gumms!
    Kramar

• helenekl

LKU: ja o eftersom till o med läkarna misstänker hjärntumör o andra allvarliga saker så är det så enormt jobbigt!!!
    det började med att han kräktes, var yr o skakade... så har det varit i tolv dagar nu

han har gått ner 10 kilo på dessa tolv dagar o är bara skinn o ben :(

krampanfallet o skräcken i hans ögon förföljer mig, det var det värsta jag har sett i hela mitt liv!!!!!!!!!

o med tanke på allt jag har upplevt i mitt 35åriga liv så ÄR det verligen det värsta! :(
    Fy så otäckt det var! man förstod inget alls av vad han sluddrade o han skrek o ögonen rullade o han höll krampaktigt i min hand o skrek "hjälp mig hjälp mig" med mera! :(
    det var ren FASA i ögonen, som om han sett döden i vitögat eller nåt, jag vet inte, men fy tusan!

jag försökte lugna honom o klappa honom o sa att "jag är här pappa, andas lugnt o fint, jag lämnar dig inte" osv men hela kroppen skakade förskärckligt mycket o sen helt plötsligt spändes hela kroppen o han fick en jättekramp o sem föll han ur medvetande! :(

jag föll ihop i korridoren o grät så jag skakade, det var det värsta jag har varit med om, fasan i ögonen o ropen på hjälp o de osammanhängande sluddrande orden.--.......det var så hemskt!!!! :(

• helenekl

de har gjort CT-skalle på honom o massor av andra prover o imorgon ska de göra om CT-skalle samt lungröntgen o annat...

jag ska vara där tio imorgon så jag borde försöka sova men jag kan itne slappna av :(

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2