• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Rosenhaga

God morgon!

Fruhelenekl, det lät riktigt illa, detta med din pappa. du hade beskrivit det så tydligt så att det gick inte att missa allvaret i det hela. Hoppas att man hittar vad det är och att det sedan blir bra. (Glöm inte att sköta om dig mitt i allt, bara.

Är just tillbaka och är lite groggy efter intensiva dagar - hoppas att allt är väl med er alla!

• helenekl

Hej alla underbara omtänksamma här inne!! Ett stort hjärta har ni allesammans :p

Jo, vet ni, han är mycket bättre Han kräks inte nu o han kan äta med rejäl hunger, så långt är allt bra, men han har yrseln o skakningarna kvar och de tar mkt allvarligt på det här. De har tittat efter hjärnblödning o Stroke o mkt annat men idag ska de fortsätta undersökningarna så vi får se vad som händer

Jag dka dit direkt efter att jag lämnat min dotter på skolan. Har bott hos pappa på sjukan sen i fredags, man vill vara med honom så mkt det går

Jag hoppas kulmen har varit nu o att det vänder till att bli bra igen!

Jag ber om ursäktk att jag inte svarar på allas fina ord o gör det lätt för mig o skriver allmänt till er alla men jag sitter inte så mkt vid datorn nu

Blir bättre snart!

puss

• Princessdiamond

den kan inte va någon form av epelepsi?
    *grunnar*

• Eurolady

Hej Anne! Kul att se dig här igen!

Själv har jag nu kommit hem från en dag på jobbet. Gick bättre än jag trodde fram tills lunch, sen fick jag världens magknip efter lunchen som först nu börjar släppa. Verkar vara en enveten magbacill jag har fått, men jag ska besegra den!

Kan förövrigt meddela att jag och maken har varit gifta i en månad idag!

• love U

Fru någongång:
    Nä, jag är inne på min tredje arbetsvecka! Och nu börjar alla barn komma tillbaka plus de nya inskolningarna. Men det känns riktigt bra nu! Har bytt avdelning och de tre som jag jobbar med nu trivs jag riktigt bra med!

Hur är det med alla härinne idag??
    *skickar många kramar till var och en av er*

• love U

Åhhh, måste bara berätta....
    Vi har gjort om i vårt vardagsrum!
    Vi fick för ett tag sedan en tresits soffa och två fåtöljer som är vinröda. Vi har haft en mörkblå hörnsoffa och när vi flyttade in här i februari förra året så var tapeterna i rummet också mörkblå! Det gjorde ju ingenting eftersom jag älskar blått!
    Men nu kände jag att det började bli riktigt tråkigt med denna mörka färg och eftersom vi nu fick röda soffan så kan vi ju inte ha blå tapeter!!! Oj, vad tråkigt... då måste vi ju måla om!!
    Sagt och gjort... Nu har vi en röd fondvägg och de andra väggarna är lite "betong-grå", en verkligt elegant, fräsch färg!
    Så köpte vi två vitrinskåp på blocket, Detolf från IKEA och ställde in bröllopssakerna och lite annat!

Åhhhh, det är så fint där nu! Vi blev klara igår och sen på kvällen så satt vi och bara var NÖJDA!!!!

Men.... det värsta är ju att nu ser man ju renoveringsbehov i alla andra rum så nu måste jag börja övertala maken lite fint att ta nästa rum!!!

• Eurolady

Love U, låter verkligen underbart med nytt vardagsrum! Låter väldigt snyggt också!

Här ska vi också ta tag i renoveringsbehov nu när bröllopsplaneringen är avklarad! Vi ska måla om i vår sovalkov och köpa ny säng och hänga upp en tavla vi fick i bröllopspresent där. Sen måste vi göra om i princip hela köket, det har jag velat sen vi flyttade in med vi har inte haft råd eller tid. Men nu ska det banne mig bli av! Sen vill maken måla om i vardagsrummet också, men det tycker jag kan vänta. Däremot behöver vi göra om badrummet också, men där inväntar vi besked om stambyte först innan vi börjar med det. Sen när vi är klara med allt det lär det ju vara dags att flytta till nåt större!

• Princessdiamond

love u

känner till det där ;)
    man skall helt enkelt inte ens börja.. :D

• Eurolady

Hej hopp!

Här har det varit dåligt med inlägg sen igår kväll! Tänkte försöka sätta fart på tråden igen.

Hur har alla det? Här i Stockholm har vi ytterligare en underbar sensommardag. Varför var det inte så här under resten av sommaren, när man var ledig? Fast jag ska inte klaga, den dagen jag ville ha sol fick jag det!

Sitter på jobbet och håller så småningom på att komma in i tempot igen efter sommardvalan. Känns helt ok och det blir nog en hel del roliga saker som sker under hösten, så det blir bra!

Dessutom så ska jag och maken försöka oss på att gå lite kurser i höst. Vi har länge pratat om att gå en salsakurs, och nu tänkte vi slå till (vi blev lite inspirerade av musiken och dansen på Dominikanska ) och sen är vi lite sugna på att gå en matlagningskurs. Just nu lutar det åt toscansk matlagning och/eller Texas Cowboy Chow Down! Fast den sistnämnda nästan lika mycket för det fantasifulla namnet som det roliga i att lära sig laga västern-mat.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2