Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
LKU!!!! HEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ!!!!!!!!! Härligt att se dig här igen.
Förstår att du har det jobbigt just nu, men tänkte bara instämma i övriga här ovan att du ska veta att vi finns här för dig när du vill, både här på BT och på mail och SMS!
Tycker dessutom att det verkar som du har en bra attityd genom att verkligen försöka ta tag i olika saker när du känner att du har lite mer energi.
FruNågongång, tack för att du tänker på mig! Hade ett litet bakslag i min sjukdom igår (måste vänta nästan en vecka på att proverna ska bli klara, börjar bli liiiiiiite otålig, vill vara frisk och kry nu!!!
) så idag är jag supertrött (kan bero på att man jobbat en vecka också) både i skallen och kroppen. Tyckte det var jobbigt bara att borsta håret imorse.
Som grädde på mitt trötthetsmos ska man givetvis på en massa tillställningar just idag och vara trevlig och glad. Först ska vi fira av en kollega här som går i pension och hon har bjudit in halva barnrättssverige, så det kommer vara en massa viktiga kontakter där som man ska prata med och vara glad och marknadsföra sig själv lite (möjliga framtida arbetsgivare kommer nog vara där) Sen har vi lovat att gå på en förlovningsmiddag för makens kompis. De ringde igår när jag mådde hyfsat och frågade om vi ville komma, så då tackade vi glatt ja. Kan ångra det lite idag, samtidigt vill maken ut och jag har varit supertråkig i över en vecka (han klagar inte, det är bara jag som känner så) så jag känner att jag nog måste släpa mig dit och i alla fall vara med under middagen. Sen kanske jag kan gå hem tidigare och maken stanna kvar om han vill.
Jisses, vad man kan klaga, förresten! Bara för att man är lite trött och halvhängig!
Ibland är man riktigt bra på att tycka synd om sig själv!
*Nu måste du faktiskt tänka lite på andra också som inte har det så himla lätt just nu och betydligt jobbigare än du*
FruHenax: Jag har letat och letat här omkring men jag kan inte hitta din arbetsmoral. Har svårt att hitta min egen faktiskt. *Längtar efter lite semester efter att ha jobbat i två veckor*
Funderar starkt på att boka in en resa till nåt varmt ställe under hösten. Ska resa så himla mycket med jobbet bara så jag vet inte riktigt när man ska hinna med det. Får kanske bli efter jul, över nyår kanske. Vi får se! Först och främst ska jag boka in mig på matlagningskurs!
Nu ska jag sluta klaga och drömma om varmare breddgrader och försöka hitta min arbetsmoral och få lite gjort. Den kanske kan ligga i pappersinsamlingen, vad tror ni?
EL - du har mail!
Anne, det har du med!
*letar som en galning efter Henaxens arbetsmoral och passar då på att leta efter EL`s på samma gång.... var kan de ha tagit vägen???*
Fru någongång: Ser riktigt smaskigt ut!!! Passar dock inte så bra när man viktväktar!
Rosenhaga: Är riktig avundsjuk på att vara så morgonpigg! Ok, kanske inte behöver vakna kl 5 på morgonen men jag hatar att vara trött när jag går upp på morgonen!! Är du lika pigg på kvällen??
LKU: Min lilla gummsa...... Jag/vi finns här för dig när som helst du behöver!! *kramar om LKu hårt och länge tlls hon själv säger att jag ska släppa* Säg till Challe att komma och plocka upp mig så kommer jag till dig!! Jag väntar på taket!!
EL: Hoppas att du mår bättre snart!!
Ja, var har Cantaton tagit vägen??? *passar på att leta efter henne oxå*
Ikväll kommer min svägerska och hennes familj hit. Vi ska bjuda dem på middag och spela lite spel. Vad sägs om den här menyn:
Förätt: Räkcoktail på toast
Varmrätt: Gratinerad fläskfilè med bandspagetti
Efterätt: Chokladformar med yoghurt
Och som snacks till spelen sedan så blir det grönsaker och dipp!
Allt enligt viktväktar recept!!
Nu måste jag sluta för jag håller på att bli galen.... Vårt tangentbord håller på att gå sönder så just nu fungerar det inte att skriva bokstaven t... så jag får sitta och kopiera i den bokstaven varje gång och man skriver ett par t:en kan jag säga!!!
Puss och kram
Jag är ledig idag (annars har veckan varit rätt intensiv) o bara slöar - ska gå iväg o ordna med en del saker i eftermiddag o sen kanske gå på en utställning, dock!
love U...
"Vad sägs om den här menyn:
Förätt: Räkcoktail på toast
Varmrätt: Gratinerad fläskfilè med bandspagetti
Efterätt: Chokladformar med yoghurt
Och som snacks till spelen sedan så blir det grönsaker och dipp!
Allt enligt viktväktar recept!!"
Ja, vad sägs om att bjuda över en till gäst!
Äsch, lät inte alls gott!
LKU! Massor med kramar! Och några till!
EL och love U, tack för hjälpen förresten med arbetsmoral-letningen! Inser dock att det verkar lönlöst...! Den är inte bara försvunnen, den är FÖRINTAD!!!!!!!!!
Ja, visst lät det tok-gott!!!
själv måste jag börja bli energisk igen från 1 sept... går kurs en enda dag till före dess, men ska vara ledig (eller snarare fixa hemma) fram till dess.
Eurolady
TUSEN TACK fina vännen. Kramar
love U
TACK kära du. *kramar tillbaka hårt och länge*
Fru Henax
Och MASSOR med kramar tillbaka till fina Henaxen.
*vinkar till LKU o skickar massa kramar*