Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Cantaton: Välkommen tillbaka!!! Har saknat dig!! *kramar om*
LKU: 15 OKTOBER!!!!!! Jisses, så lång tid det är kvar!!!! Hur ska vi klara oss?? Något förslag?? Någon som har en bild på läckra Scofield så tar jag gärna emot!!
Rosen: Grattis!! Kul med poker! Spelar bara hemma med kompisarna och tycker att det är superroligt!!
Henaxen: Vin och gorgonzola låter ju smaskens!!
Jag hoppas att maken min handlar lite lördagsgodis åt mig på min fria ätar dag!!
Har gått ner 0,4 kilo på ca en vecka! Inte helnöjd men jag har iaf gått ner lite!
Fru någongång.: Hoppas att ni får en trevlig båttur!!
gurans: Tänker på dig och din lilla tös du har där hemma!
EL: Hur gick det på festen igår?? Hade du trevligt eller var du bara trött??
Nu måste jag försöka komma på vad vi ska äta! Det börjar kurra i min mage!
Puss och kram
Idag är min o makens första bröllopsdag !!!!
Shit så fort det här året har gått!!
vad kul fru helene!!!
grattis!!
ja just det.. det va ju 26 augusti förra året som det va så jääääääkla många som gifte sig :D
FRUhelenekl
Grattis! Hoppas att din pappa mår bättre. Kram
Grattis Fru Helene. Och som LKU skriver så hoppas jag med att din pappa mår bättre.
Här är det sängläge som gäller för tillfället. gick upp och åt frukost men dråsade ned i sängen efter det igen. Men det är ju underbart "höstväder" ute så jag måste nog ta mig en promenad i skogen.
Gårdagen blev supermysig. Dom trodde inte vi skulle vara så ambitiösa att ordna en hel dag med aktiviteter men tji fick dom :) Och jag fick för första gången på väldigt länge fira min födelsedag med familjen. Så det blev en väldigt lyckad dag.
Måste bara tipsa er som bor i sthlm att gå och kika på den fotoutställningen som pågår nere vid nybrokajen. Underbara foton på djur från hela världen. Så fina. står om honom här
www.wwf.se/show.php
Nej skall som sagt ta mig ut. Och sedan städa kylskåpet.
Rosen hur gick det med plättarna?
Cantaton Välkommen tillbaka.
Fru någongång.
Jag SKÄMS som en hund!!!!!!!
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT söta rara lilla du!!
TUSEN GRATTISKRAMAR till dig lilla vän. Lät som en riktigt fin födelsedag du haft, glad för din skull och förlåt igen att du inte fick någon uppvakning här i tråden. *skäms ännu mer*
*ställer mig i skamvrån och svär högt över att jag bommade Fru Någongång.s födelsedag*
Skärpning LKU!!
Fru Någongång.
*skickar över en stor bukett med rosor, en jätteask med choklad, en skön fleecefilt, två stora härliga te-koppar, flera påsar med underbart gott te, en burk honung och en knippe mysiga tidningar av blandad kompott och en DVD-box med "Sex and the city", "Vänner" och "McClouds daughters*.
*hoppas på att bli förlåten*
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
grattis fru någon gång!!
jag hoppar över att skämmas, eftersom jag inte har en aning när folk fyller år :D
Men lill LKU.. inte skall du skämmas.. Du har haft fullt upp hemma och skall inte tänka på sådant.. Men jag tackar ödmjukast över det fina budet som var mkt välkommet.
Princess. det är bra det :)
Vi kanske skall fixa en lista och maila ut till oss här inne?? Bara en tanke.
Skall straxt se upplösningen av 7 kampen och sedan bege mig ut i skogen. Bättre sent än aldrig.
Är ni inne på facebook tjejer? herregud vilken hysteri det har blivit. Kul för dom som hittar många gamla vänner, men det känns som ytterligare en grej som kan orsaka mobbing i skolan. Vem som har flest vänner osv.. Men min sambo hittade massor av sina vänner från skåne som han inte träffat på 15 år, så visst har det sina fördelar.