Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Efter ett(läs 2-3!) glas vin och bit gorgonzola ute på balkongen är jag nu väldigt nöjd med livet! Alla fredagskvällar borde vara så här lugna, ljumma och rogivande!
Önskar ALLA en skön helg med vila, god mat och dryck och en massa sensommarsol!
*vinkar HEJ & VÄLKOMMEN TILLBAKA till Cantaton*
PS! Snyggt jobbat med pokern igår, Rosenhaga!
*vinkar tillbaka till Fru Henax* Låter mysigt det där.
Nu ska jag försöka somna (hur ska det gå utan mitt vackra hjärta, när vi sovit ihop hela fem dagar i rad....o högläst o allt....?) så att jag orkar åka iväg till Hallstahammar imorrn. Sedan tänker jag inte åka längre än till Vallentuna för låååång tid framöver.
Natti flickor.
Fru Henax,
Tackar, tackar. Vi spelade en turnering på nåtet igår kväll också med 180 deltagare. När jag kom till finalbordet så var jag så himla trött att jag nästan (stryk nästan)satt och sov.
Jag frågade om min man kunde hjälpa mig och spela klart åt mig så jag kunde gå och lägga mig. I morse när jag kom ned låg en liten lapp att vi kommit etta. Heads-up hade tagit 45 minuter.
Det var en trevlig nyhet direkt på morgonen. :)
Ooh, skickligt Rosenhaga :)
Grattis rosen.
Nu skall jag straxt iväg och möta mina föräldrar och bror, skall bli en härlg dag. Hoppas bara regnet håller sig borta och att sjön blir lugn då vi skall åka båt ikväll.
Pannkakorna blev ljuvligt goda. men jag gjorde dubbel sats och det blev lika många som det skulle bli på en enkel. Men mina var förmodligen större. Men jag tipsar alla om att göra dom.
kram på er alla underbara.
Rosenhaga
Grattis pokermästar´n, du är ju grym!
Tack så jätte för glassen. GOTT
Stora kramen
Nu ska jag iväg till jobbet men först ska här köpas cigarrer så det blir en sväng in till stan.
Det blir plättar med blåbär imorgon, hur ska jag kunna motstå inspirationen? :) :) :) Imorse åt vi en underbar omelett till frukost med svamp, paprika, tomater och ost och faktskt lite fint skivad vitlök i. Mums! Gillar helgerna och frukosten som ofta blir något annat än ostmackan och koppen kaffe...
LKU, du är inbjuden till plättfrukost imorgon. Jag fixar både SVD, DN, GT och Sydsvenskan för säkerhets skull. En balja tea och en balja kaffe samt kanske några nybakade croissanter?
Sitter gärna lääääänge och läser tidningarna, löser korsord, sudoko och annat. Kan ha frukost på helgen tills det är dags för lunch. Plättfrukost blir det ungefär en gång vartannat år - välkommen!
Rosenhaga
Tackar givetvis ja till en sån fin inbjudan direkt!!!
Älskar också "gofrukost" (som vi säger i dalarna) när man får äta lite mer, lite godare och i lite mera lugn och ro än i veckorna. Här brukar det bli te (just nu "Lust&Fägring", supergott) lite rostat bröd med ost och fikonmarmelad, stort glas med apelsinjuice och en tallrik Blåbärsfil och ett ägg. MUMS!! Och efter sisådär en 20 minuter efter frukosten "lagt sig", en stor kopp kaffe...mmmm sååå gott!!
Låter som det blir en riktig trevlig frukostdate i morgon
Ha en bra dag min vän.
KRAM
Fru Henax, FRUhelenekl och love U och alla andra som PB-addicts...
Det är en stund kvar om man säger så...
:-
Trist!!
www.tv3.se/component/option,com_fireboard/Itemid,1466/func,view/id,36917/catid,23/