Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Matlagningskurs låter roligt!
Hej tjejer!
Jag hinner tyvärr inte läsa så mycket här just nu för min sista dag på jobbet i fredags blev inte som tänkt... och i lördags förmiddag föddes vår lilla skrutta! Idag kom vi hem från BB... så numera är vi 3 här hemma!! Allt är bra med henne:D:D:D
Så mina två veckor ledigt innan bebisdax blev dock inte av:D:D:D
Jag får komma in här lite mer när vi har landat ordentligt här hemma.
Sköt om er allesammans och hoppas att ni har det riktigt bra!:p
Ååååh grattis! Vad skojigt!
Fick du åka in i fredags alltså?
GRATTIS!!! Åhh, va kul!!
En liten lustig sak: Nästan alla jag känner som tänkt vara lediga två veckor innan födseln har fött direkt efter de har gått på ledighet! Undrar om det har nåt med att man ställer in sig på att vara ledig och slappnar av och då säger det plopp och bebben tittar ut!
Åhhh, gurans!!!! GRATTIS!!!!!!!!!! Berätt allt när du har tid och ork!!!!
Och krama skruttan!!
EL: Känner igen det där med önskan om solen! Jag sa till rätt så många att bara jag får sol den 9 juni så får det gärna regna hela sommaren!!
Och det blev som jag ville.... Även om jag gärna hade sett att det blev sol hela sommaren.... Så ni får väl skylla på mig att ni inte fick så mycket sol!!!
Dessutom åker människan till Las Vegas och får braksol och 40 grader varmt!! Inte bara lite fräckt!!
Grattis Gurans :) då blev det som jag sa då, eller jag hoppades att du skulle få dina 2 veckor innan, men men så är det. Har också flera mammor som gått på ledigt och sedan fött samma natt eller helgen. kroppen känner nog av det.
Idag har jag varit och myst med min guddotter och hon är hela 10 månader nu. så söt och blivit blyg under sommaren. Men jag lyckades charma henne, lite muta när mamma inte såg berättade för dom idag :) Måste ju ta tag i mitt körkort nu så jag vill gärna ha henne som handledare. Hon är ju dessutom polis så man kanske kan få lite special tips :)
Nej om man skall sova lite nu. Hoppas alla har det superbra.
LKU hur är det med dig?? Lite orolig är jag allt. Tusen kramar flyger till göteborg.
kram till er andra också so klart
Hallihallå!
Här är energinivån under fotknölarna idag. Börjar kännas av att man inte har ätit ordentligt på en vecka. Var i alla fall och tog prover imorse, förhoppningsvis är det ingen jobbig bakterie eller parasit utan bara ett virus som snart släpper. Men bättre att kolla och vara säker.
Sitter och försöker jobba. Igår gick det jättebra, men idag är det segare. Ska lämna kommentarer på ett tråkigt EU-papper och försöka planera inför nästa år. Brukar tycka att det är jättesvårt att planera inför kommande år, men jag måste säga att det är än svårare att motivera sig när man inte vet om man själv ska genomföra det eller om man sitter på nåt annat jobb då (har ju ett vik nu). Men, vi har planeringsdag på tisdag, och då måste jag ha ett utkast klart. Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det.
Nä, nu ska här slutas klagas och bli lite mer uppåt! Snart är det lunch och sen är det bara 3 timmar kvar tills man får gå hem. Och då ska jag gå och hämta bilder från Dominikanska som vi tog med en undervattenskamera! Ska bli jättekul!! Måste köpa present till min lillebror också som fyller år på fredag. Han har önskat sig en bakbok, så det tänkte jag köpa. Sen är jag grymt sugen på kantareller, så det blir kanske en liten tripp till Hötorget för inköp av de gula läckerbitarna!
Grattis, gurans! Va ivrig hon va!
Men det måste väl kännas skönt att väntan är över!?
Och att slippa gå över tiden, som typ ALLA mina kompisar gjort, måste också va skönt! Mina vänner som gått över tiden LED verkligen de sista veckorna... och prövade typ ALLT för att få igång det! Med varierat resultat!
Mys nu och ha det riktigt härligt!
Precis som Fru Någongång så skickar jag också en massa kramar neråt Göteborg... Börjar också bli orolig... LKU, var är du?!
Förresten Fru Någongång, en POLIS som handledare låter bra! Klart bättre än sin sambo/man iaf!
Japp, talar av egen erfarenhet!
EL, hoppas proverna inte visar nåt dumt! *håller tummarna*
Tur förresten att ni inte är på Dominikanska NU! Jäklar vilket oväder de har där nere. Iofs kanske det är Mexico som är värst drabbat just nu men ändå...
love U!!!!!!!!!!!!!!!! Så det är DITT FEL?!??! Sommarens pissväder är alltså din förtjänst?!?!
Hemska människa!
Näääee då! Är sjukt glad att ni (och alla andra här inne) fick bra väder på era bröllop (till skillnad från mig själv!)! Fast det är klart... liiiite bättre väder kunde man ju ha haft på semestern... Men men, det är ju faktiskt bara knappt 11 månader till nästa så varför gnäller jag?!
Eurolady hoppas du mår bättre nu och att proverna är bra.
Här är det vannsinigt segt. Trött som en fura och illamående. Trots detta håller jag på och tvättar och städar lite. Mina föräldrar kommer imorgon kväll så det måste vara lite ordning. Som tur är så bor dom hos min bror så jag kan fuska lite med städningen ;) Men på fredag är jag ledig :) Skall umgås med föräldrarna lite extra tänkte jag.
På lördag så skall vi fira deras 60 årsdagar med familjen. Det blir massage, brunch och på kvällen en av strömma kanalbolags båtar ut i skärgården med middag ombord. Hoppas dom tycker det blir mysigt. Jag längtar mest efter brunchen :)
nej nu skall jag peta i mig lite mat, hämta tvätten och sedan lägga mig och läsa min nya bok som låg i brevlådan idag :) Liza Marklunds nya. Den har iofs blivit relativt sågad i tidningen men jag har läst alla andra så det är ett måste.
kram på er
Fru Någongång! Låter som ett toppenfirande av dina föräldrar! Klart de kommer tycka det blir mysigt!!!