Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
jasså, det va matdags i tråden igen :D
åååhh, lakritspuck!!! *sakna*
Princessdiamond: Hahahahaha, precis min tanke!!!
*tar en daimstrut och sparar till imorgon då jag har en fri dag!!*
fan vad flumm jag känner mig idag..
vet inte vad som hände, men för en stund sedan blev jag bara så löjligt pigg och glad.. hehe
*skall passa på att njuta av det* :D
har väl varit trött och grinig tillräckligt länge helt enkelt :)
anne
Låt dig väl smaka
*lägger undan TVÅ Magnum åt anne*
Eurolady
Roligt att du gillar Gerbera. Me love Gerbera too Piggelin är super, för att inte tala om Päronsplitt. Nostalgi från barndomen. *gillar*
Fru Henax
Självklart får du ta en Top Hat också, det finns så det räcker till flera stycken per person
love U
Helt rätt, lägg undan två stycken Dajmstrutar vet ja!!
Princess
Japp, Lakritspuck rules
Sh*it vad sjukt trött jag är! Och om 10 minuter ska jag gå iväg på fest och vara trevlig och mingla. Bådar inte gott!
Lakrispuck var grymt gott, framförallt när de hade gjort pinnen av lakrits också, som man kunde äta när glassen var slut! Kladdigt vart det, men åhhh så gott!
Själv har jag i sommar återupptäckt en gammal favorit från barndomen, nämligen TipTop! Den är supergod!
HEEEEEEEJ alla kära flickor och kvinnor och fruar!!!
Det var ett tag sedan ni såg mej :o
Ni fick ta del av internetkrånglet på Herrgården. Det blev värre, och internet la av. Sedan åkte jag vidare till Idre i två veckor - där hade jag inte internet alls. Sedan har jag varit på landet i en vecka, och inte heller där finns internet. Så jag har helt enkelt inte haft möjlighet att kika in. Men nu börjar livet bli som vanligt igen (fast med ett lugnare schema - frånsett sång på några vigslar. Har fyra inplanerade kvar i sensommar).
Tänker INTE läsa igenom en månads inlägg, så ni får hemskt gärna uppdatera mej lite.
Kramar utdelas!
Stora välkomstkramen till Cantaton
tack lku :)
*smyger till LKU min favorit från förr - Cassata*
Jag är hyfsat pigg på kvällen i vanliga fall men på senaste tiden har jag ofta somnat i soffan framåt elvatiden. Spelar ju poker på kvällarna ibland - igår blev jag fyra av 180 spelare och tjänade en liten hacka. Framför allt var det kul!