Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Gud så söta ni är!!! Från hjärtat: Tack för att ni finns här inne!!! *kram*
Fru någongång.: Grattis i efterskott! Roligt att du hade en trevlig dag!
Fruhelenekl: GRATTIS PÅ ETT ÅRSDAGEN!!! Krama din man från mig och säg att han ska krama dig från mig!!
Hoppas att de snart får veta hur de ska behandla din pappa!! Tycker så otroligt synd om honom och om dig! Kan tyvärr inte hjälpa dig så mycket mer härifrån! Om du vill ha mitt telefonnummer och bara ringa och prata en stund så maila mig så skickar jag det till dig! Skulle vilja göra mer men det kan jag tyvärr inte! *kramar om*
LKU: Hur är det stumpan??? *kram*
LKU: U got mail, baby!!
love U; så go du är vännen! *kjam* jag har nappat på betet!
love U
Tja, det är som det är. Inge bra Men, men en dag i taget så ska det väl ordna sig. By the way, U got mail
anne
TACK!
*vinkar och kramar tillbaka*
love U & FruNågongång, tack :)
FruNågongång, jättegrattis i efterskott (?) på födelsedagen!
FruHelene, grattis på bröllopsdagen!!! Är med dej i tankarna på den mer sorgliga fronten.
Euro, ja, vi kan inte vara annat än stolta över att Carolina Klüft representerar Sverige. Vilken prestation!
*kramar om FruHelenekl hårt och länge* Förstår att du har det jobbigt just nu, du ska veta att du finns i våra tankar. Hoppas verkligen att de snart får reda på vad som är fel och, viktigast av allt tror jag, att din pappa får tillbaka lite energi och livsglädje och orkar kämpa.
Hej till er övriga! Skrev inget här igår, men var inne och läste och ni ska veta att man blir varm om hjärtat när man tänker på all kärlek som strömmar ut från det här forumet till alla som behöver det (just nu tänker jag mest på FruHelenekl och LKU) Har ju själv känt den förut när jag har varit nere och det hjälper fantastiskt mycket. Ni är underbara!
Själv börjar jag må lite bättre nu (hoppas jag i alla fall) Igår eftermiddag och idag till lunch har jag i alla fall känt rejäl hunger och det var första gången på en och en halv vecka. Och, som ni vet, inget ont som inte har nåt gott med sig. Jag har gått ner ganska rejält i vikt eftersom kroppen har bränt lite av de fettreserver jag har byggt upp under senare år! Nu gäller det bara att jag kan komma igång med träningen ganska snart och inte börjar vräka i mig mat, så att jag håller det här och kanske tappar något till (fett, behöver bygga lite muskler också)!
Nä, nu tror jag minsann att lunchrasten är över. Dags att återgå till arbetet. Har planeringsdag imorgon och måste förbereda det. Vi hörs ikväll (förmodligen)
STOR KRAM TILL ALLA VANSINNIGT UNDERBARA TJEJER HÄR I TRÅDEN!
Euro, som sagt, inget ont som inte för något gott med sig. Själv har jag varit alldeles för onyttig av mej i sommar... Idag börjar mitt nya, sunda liv. Och jag är taggad. Jag o en kompis ska gymma tillsammans två gånger i veckan - det är lättare att motivera sig när det påverkar någon annan också. Och så har vackervacker o jag enats om att äta nyttigt och gå promenader de dagar vi ses.
:)
Grattis till FruNågongång i efterskott! Härligt att er familjedag blev så lyckad!
Ett försenat grattis även till FruHelene och hennes make på 1-årsdagen!
Som alla andra hoppas jag på en snabb förbättring vad det gäller din fars hälsotillstånd!!! Försök att inte "glömma bort dig själv" under tiden, ta dig tid för ditt eget välmående också!!! Säkert lättare sagt än gjort men försök!!!
LKU!!! Hoppas vindarna vänder även för din del! Så snart och snabbt och enkelt som möjligt! Livslärare låter som ett bra yrke för dig! Live. Love. Learn. Du har ju liksom hela konceptet klart redan!
EL! Ruskigt seg magbacill du råkat ut för! Hoppas det fortsätter gå åt rätt håll! Med ökad aptit!!
love U och LKU! 15 oktober?! Ni skämta med mig aprillo?!
Huuuuuur ska jag stå ut?!
Kanske ska googla fram en schysst bild och byta skärmsläckare för att stilla mitt begär lite!
Cantaton! MITT nya liv börjar också idag! Semesterns sunkiga leverne har satt sina spår... på fel ställen!
Jag har promenerat på lunchen och ätit Keso och några plommon till lunch... Inte gott och inte roligt men ack så nödvändigt!
Om jag hejar på dig, hejar du på mig då?!