Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Jäklar vad slö jag är på att jobba efter lunch!
Har knappt fått nåt gjort sen jag åt. Är trött och lite frusen. Fast mest tror jag det beror på att jag har lite kluriga arbetsuppgifter som kräver en hel del tänkande och aspekter som liksom måste få mogna i hjärnan innan man kan få ner de på papper (man kan ju alltid låtsas att det är så, så känner man sig lite mindre ineffektiv
) Så eftersom jag verkar surfa in här på BT varannan minut så tänkte jag att jag skulle passa på att skriva lite också!
Såg en tråd om att BT ska få nytt utseende på lördag, den 1 september! Det var ju så dags när man väl gift sig , men man får hoppas att det blir bra. Och att vi känner igen oss och hittar till den här härliga tråden igen!
Man får sannerligen hoppas att den inte försvinner, i så fall blir jag GALEN!!!
Ja idag fick vi besked, konstiga såna; det ÄR ingen hjärntumör! (det fick jag iofs veta igår, skrev jag det?!) De hittade däremot en svart prick men den kan inte förklara pappas symptom iaf.
Idag gjorde han en gastroskopi som inget visade heller så nu är läkana ännu mer förvirrade och fattar absolut ingenting!
Det känns lite som att börja om från början. De tog ett helt A4-ark med prover idag, nu letar de efter ALLT som finns. De har skickat en remiss till öron-näsa-hals TROTS att de inte tror det är därifrån. Det kan ju vara kristaller som är ute o far eller virus på balansen men de var ju så säkra på att det inte var det tidigare men nu får de ju ändra tankebanorna o undersöka allt som finns för att hitta roten till det onda
Han har ju vätskats upp nu ordentligt så det gör honom piggare men så fort han sätter sig upp, eller som igår; reste sig, så får han kramper och måste läggas omedelbart. Det går uppåt o sen raskt neråt i den här sjukdomsbilden. Förra tisdagen blev han ju utskriven pga drastisk förbättring så man blir helt snurrig av detta. Ovissheten tär ju så mkt på en annan med.
Sen så kan han bli lite knäpp i humöret så jag skäms å hans vägnar o bad om ursäkt åt honom idag men då kramade de mig o sa att jag INTE får ta på mig hans betéende o att jag har så mkt att tänka på ändå. De sa även att det är vana vid att människor reagerar olika. Det kändes jätteskönt att höra o tyngden blev lite lättare att bära
Nu är det bara att invänta provsvaren de gjorde i morse o sen se om det blir Ö-N-H oxå
Detta var dagens prognos för min pappa men nu ska jag skicka en länk till nåt som är så hemskt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!
Det här gäller en klasskamrat till min dotter;
www.wighsnews.se/ostgotanyheter.php
www.aftonbladet.se/
å herre gud!!! här står det mera o barnen har alltså sett det hela!!!
jag vet inte ad jag ska säga till min dotter som ännu inte vet nåt om detta, min lilla gumman, jag vill inet säga fel saker!!
hade de uteslutet att det skulle kunna va en liten stroke?
typ tia-atack eller nåt sånt?
å gud, den som bara hade 2-3 kilo att gå ner!!
två t i attack..
tyckte det såg konstigt ut..
prinsess; nja, de har sett en liten liten prick men den kan inet orsaka allt det han lider av tydligen
herregud
usch vad hemskt..
har inte läst artikeln..
orkar inte läsa sånt..
men vad märkligt det känns när det kommer så nära som det gör iom att det är någon du känner..
*lägga en arm runt axlarna*
jag är inte avundsjuk alls på dig, men du kommer klara detta fint! :)
anne; ja vad ska jag säga???????
vad säger man till sin sjuåriga dotter när klasskamratens mamma har blivit dödad av pappa o (ev. tagit sitt eget liv)!?!?!?!
fröken sa att vi ska förbereda barnen på ett bra sätt men hur gör man det?