• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

Nu är jag lite lycklig! En utav mina bästa vänner har försökt att länge att bli gravid och varit det en gång men har då fått missfall! Nu är hon gravid och det mest kritiska är över!!
    Så otroligt härligt för henne!!! Har tom fått se ultraljudsbilder!!! Så mysigt!!

Imorgon bitti är det vägning!! Håll tummen att jag har gått ner mera!!

• love U

Ikväll ska vi ha lite myskväll!! Dottern ska få välja mellan att titta på Junior Melodifestivalen på 4:an eller på Harry Potter och de vises sten! Undra vad hon väljer!!
    Men det blir myskväll med frukt istället för godis!!

Vad ska ni andra underbara tjejer göra ikväll då??

• Cantaton

Jag vet inte. Jag är jätteuttråkad... o sällskapssjuk. :( Men vill verkligen bara vara hemma o ha det mysigt. Vet inte alls vad jag ska göra för att muntra upp mej själv lite.

• love U

Gör en fruksallad och titta på en bra film!
    Jag tycker om Dödligt Vapen-filmerna och fyran går på kanal5 ikväll 21.55.

• Cantaton

Jag har så svårt att koncentrera mej på filmer när jag är ensam. Jag blir alldeles för rastlös...

Fruktsallad låter ju gott. Fast då måste jag handla, har bara nektariner hemma :) Kommer jag inte långt med. Är faktiskt inte vidare hungrig/sugen just nu.

• love U

Hmmmm, koka en kopp te, tänd en massa ljus och läs en bra bok.
    Eller ta ett varmt bad med en massa tända ljus och bara slappna av!

• Cantaton

Mm, hade jag haft ett badkar hade det nog varit jättemysigt. Jag har inte ens en balja att ha fotbad i. :( Det saknar jag faktiskt, men jag vet ärligt talat inte var jag skulle förvara en sådan i min lilla lägenhet.

Men tända ljus lär det bli. Nu blev jag bara så sur. Min syster har flyttat till Småland och vi har nästan inte setts på hela sommaren eftersom jag varit bortrest så mycket.. och idag kände jag faktiskt att jag saknade henne. Så ringer hon nu och säger att hon är i Stockholm, på centralen, och att hon, pappa, pappas flickvän och hennes dotter ska äta middag i stan. Kunde de inte ha frågat mig också? Pappas flickvän och hennes dotter bor ju till och med i Huddinge (vilket jag också gör).. Åååh.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2