• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Yeahy, nu är det uppdaterat!

Tog ett tag för mig att fatta hur jag skulle komma tillbaka också. Om fler har problem och försöker hitta svaret i denna tråd skriver jag här hur jag gjorde. Det går nämligen inte att logga in med sin gamla användare. Så gör följande:

1. Registrera en ny signatur uppe till höger på sidan.
    2. Gå till Bröllopstorgets första sida och klicka (längst ner till höger) på Steg 2 - uppgradera. Där kan man ändra till sin gamla signatur, och på köpet får man med sig alla sina favorittrådar m.m.

Lycka till tjejer, vill se er här igen!

• Cantaton

Heleneli, välkommen tillbaka

Kan nog dessvärre inte svara på vad du missat då jag själv knappt har varit inne, men jag har (efter Egyptenresan):

* Haft konsert
    * Varit med konfirmander i Taizé (där jag blev förföljd av nån tysk kille...)
    * Jobbat på herrgård i Avesta tre veckor (alldeles för långa dagar och för lite ledigt)
    * Varit med konfirmander i Idre på äventyrsläger i två veckor
    * Varit med vackervacker några dagar på landet
    * Sjungit på bröllop
    * Börjat sista året på Högskolan.

• Fru Henax

Hej tjejer! Så bra att det gick så vansinnigt enkelt att hitta tillbaka hit till er efter uppdateringen!

Tycker BT´s nya utseende och upplägg verkar superbra!

• Cantaton

Mmm, lite krångligt med användaruppdateringen bara, men i övrigt så var det en uppfräschning och bara positivt :)

• helenekl

Jag är f.d FRUhelenekl, nu är jag SingForLife!
    Jag blev helt chockad när jag såg det här med uppdateringen så nu får jag väl fixa "min" sida o allt helt plötsligt!

brb

/förvirrad

• Cantaton

Helenekl, ska du hitta SingForLife fortsättningsvis, eller ska du byta till ditt gamla?

• Princessdiamond

heeeeeej gorgeous!! ;p

värst vilken vacker flicka vi hade med här i tråden..
    jaja, det visste vi ju innan, men nu har vi bildbevis också :D

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2