Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Yeahy, nu är det uppdaterat!
Tog ett tag för mig att fatta hur jag skulle komma tillbaka också. Om fler har problem och försöker hitta svaret i denna tråd skriver jag här hur jag gjorde. Det går nämligen inte att logga in med sin gamla användare. Så gör följande:
1. Registrera en ny signatur uppe till höger på sidan.
2. Gå till Bröllopstorgets första sida och klicka (längst ner till höger) på Steg 2 - uppgradera. Där kan man ändra till sin gamla signatur, och på köpet får man med sig alla sina favorittrådar m.m.
Lycka till tjejer, vill se er här igen!
Heleneli, välkommen tillbaka
Kan nog dessvärre inte svara på vad du missat då jag själv knappt har varit inne, men jag har (efter Egyptenresan):
* Haft konsert
* Varit med konfirmander i Taizé (där jag blev förföljd av nån tysk kille...)
* Jobbat på herrgård i Avesta tre veckor (alldeles för långa dagar och för lite ledigt)
* Varit med konfirmander i Idre på äventyrsläger i två veckor
* Varit med vackervacker några dagar på landet
* Sjungit på bröllop
* Börjat sista året på Högskolan.
Hej tjejer! Så bra att det gick så vansinnigt enkelt att hitta tillbaka hit till er efter uppdateringen!
Tycker BT´s nya utseende och upplägg verkar superbra!
Mmm, lite krångligt med användaruppdateringen bara, men i övrigt så var det en uppfräschning och bara positivt :)
Jag är f.d FRUhelenekl, nu är jag SingForLife!
Jag blev helt chockad när jag såg det här med uppdateringen så nu får jag väl fixa "min" sida o allt helt plötsligt!
brb
/förvirrad
Helenekl, ska du hitta SingForLife fortsättningsvis, eller ska du byta till ditt gamla?
häääär va ni ju
Hääääääääääääääj Princess
heeeeeej gorgeous!! ;p
värst vilken vacker flicka vi hade med här i tråden..
jaja, det visste vi ju innan, men nu har vi bildbevis också :D
Hahaha. :) Blir mer levande med bilder och gästböcker *gillar*