Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Hej alla tjejer :)
Känns som jag inte skrivit här inne på hela veckan, men det har varit en lång vecka, och jag har varit galet trött på kvällarna. i tisdags gick jag och lade mig 21.00 och sov till 06.15 morgonen efter.. har inte sovit så mkt på länge. Sedan har vi varit ute och ätit med jobbet, haft personalmöte och idag har jag gått på stan efter jobbet. Har inhandlat en ny sjal till bröllopet vi skall på i helgen. och lite andra kläder. Magen börjar växa så mina vanliga tröjor är lite korta i magen nu..
LKU: Skickar massor av kramar till dig. Och som alla säger. Kommer du till sthlm har du många dörrar öppna :)
Alla ni som är nyttiga och hurtiga :) Kämpa på, kämpa på :)
Vi ses på söndag tjejer. Hoppas alla får en underbar helg.
kram kram
Fru någongång, i vilken vecka är du?
Cantaton
Tusen tack söta Lilltjejen. Dom orden värmde fint. KRAM
love U
Den visan känner jag igen, min moster brukade faktiskt sjunga den för oss när vi var små, hihi. Jättefin. TACK för att DU sjöng den för MIG. KRAM
Fru någongång.
Tack lilla vän, det känns fint att veta. Många kramar
är bara i v.11 enligt mina beräkningar. Men kan kanske vara ngn vecka mer. Skall till BM på måndag så då får jag nog veta lite mera hoppas jag. Men den har inte växt supermkt, men jag som i normala fall är liten så känns det en del.
fick för en stund sedan se en luftballong nödlanda en bit från vårat hus. Pratade med min mamma i telefon när jag upptäckte att den gick väldigt lågt, och sedan filmade jag lite med kameran. Ingen aning vad som gått fel, såg inte ut som det var ngn panik eller så. lugn och precionsartad landning. Kunde gått illa så det är mkt vägar runt om. Men som tur är gick det bra.
Fru helenekl. Fy vilken hemsk historia. Hoppas barnen frå det bra nu. Och din dotter var ju hur söt som helst som sa att dom kunde bo hos er.
Nej nu skall jag sova. Sambon kollar på tv. Men jag är trött. Tåget går 8.30 så det blir ingen sovmorgon. Får sova på tåget.
kram igen
Och jag hoppas jag hittar er efter förändringen som tydligen skall ske imorgon. Annars jagar jag er på mailen ;)
Vart tog föressten heleneli vägen? vill ju höra del 2 ju.. och annat också förstås.
sov gott
Fru någongång; jag förstår :) Spännande!
Hoppas du får en trevlig tripp. Har helt missat vart du ska åka, men i alla fall :)
Vi skall åka till järvsö på bröllop. Ser väldigt fint ut i omgivningarna iaf :)
Kram
Idag har jag tagit ledigt från allt vad "vak" o "oro" gäller o ska ist åka till stockholm med nyfunna vänner!
vi ska först ha en picknick o sen klockan sju ska vi till en japansk karaoke restarurang...minns inte namnet riktigt men men
Timmarna mellan picknicken får vi la se vad vi hittar på men det blir väl att göra vår huvudstad osäkert
Jag ljög lite. jag är jättenervös inför resan!
Vaknade jättetidigto kunde inte somna om!
Jag ska åka TÅG!!!!!! Jag som inte ens åker buss o spårvagn pga mitt kontrollbehov! Jag måste ha en flyktväg så det är mkt pirr i magen
Sen ska jag sova hos en tjej jag aldrig träffat ännu, det känns också pirrigt. Jag o en tjej jag lärt känna väldigt väl ska sova där hos henne så det går nog bra, det är innan man väl kommit iväg det brukar vara jobbigt
Ja så håll gärna tummarnaför mig idag att resan går bra o besöket i storstaden samt resan hem imogon! Vet jag att det går bra så kan jag slappna av
KRAM på er och lycka till med alla era förehavanden ikväll:P
FRUhelenekl: Ha en underbar kväll dag i vår underbara huvudstad!!! Det kommer att gå jättebra!!!
Fru någongång: Ha ett trevligt bröllop!!
Instämmer med love U :)