Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Men hallå, jag kan ju inte äta en massa choklad när jag är duktig och håller min GI-diet - och har gjort i en hel vecka. Lite mörk choklad är okej, men inte en massa. Definitivt inte när jag är sjuk och inte tränar någonting.
Nu är vi iaf klara med genomgången av vår presentation, nu måste jag bara sätta mej specifikt in i de delar jag ska presentera *gah* texten är så svår. Väntar just nu på min kompis som går på Karolinska här bredvid. Vi ska i egenskap av sjuklingar ta en promenad istället för att gå på spinning idag. I alla fall något.
Cantaton
Näe, okej, kanske inte så bra mitt i GI-dieten, men en LITEN ruta mörk choklad kan du nog ta. Låter bra med prommis istället för spinning. Take care! Kram
Hej tjejer!
Gurans här med ett nytt namn så länge... hoppas kunna byta snart...hmprf
Annars så är dagsschemat här ganska så inrutat nu och ett tag framåt. Tycker mest att jag sitter o kollar på tv, surfar eller läser samtidigt som jag ammar. Jättemysigt men ganska så frustrerande att inte kunna göra lite som man vill. Men jag kommer nog snart in i det igen!
Vilket fint väder det är nu! Härligt! Vill ha mer sol nu, det behövs så här när höste är på ingång.
Jag har inte hunnit läsa igenom allt ni har skrivit dock har jag läst att några har haft det tufft... jag tänker på er!
Nu har hon vaknat. Hon ligger o kollar sig runt just nu, men snart är det nog dags för mat...
Ha de gott och sköt om er!
Kramkram
gurans!!! Eller förlåt... onaka pompom!!! ( Vart fick du det underbara namnet ifrån?!) Tycker det låter bra ditt dagsschema för det låter som det kommer möjliggöra MÅNGA besök från dig!!! Ego-jag?! Japp.
Hej goa Henax!!
Det var det mest användbara uttrycket när vi var i Japan och blev bjudna på mat HELA TIDEN. Betyder att man är mätt... och onaka betyder mage... vaför jag valde det är bara för att det stod helt still i huvudet på mig!! De namn jag kom på var ju alla upptagna ... hur har du kunnat få tillbaks ditt gamla namn förresten???
Hoppas att du kan vila upp dig även om du har fått så lite sömn!! Hur är det med dig annars? Några roliga höstplaner?
Ser ni förresten konstiga stavfel eller oförståliga uttryck i mina inlägg skyller jag på lilla skruttan som ammas IGEN!! Lite svårt att skriva då
onaka pompom
Du är allt en liten lustigkurre lilla gurans-stumpan, vilket roligt nick!!!
Håller med Henax, tycker det låter som ett perfekt och mysigt dagsschema. SÅ GLAD att du kikar in vännen. Du är saknad!!
Låter helt underbart mysigt med den lilla.
Pussa och krama söta Prinsessan N från Tant Waterlily
Kramar i massor till dig med såklart
onaka pompom
Ja, alltså det är jag LKU som bytt namn till waterlily
onaka pompom! Jag förstår! Jag förstår varför jag aaaldrig hört det uttrycket förut om det betyder "jag är mätt"! Herreminguuud, det är ju en fras jag (tyvärr!) knappt ens behärskar på swedish!
Ska förresten kolla upp det där med hur jag fick tillbaka mitt gamla nick! Även om jag är osäker på om jag tycker att du ska byta...!! Gillar ju onaka pompom!
Säger som waterlily, klappa lite på prinsessan N (som jag inte har en aning om vad det betyder men jag hänger på waterlily för att känna mig cool!) från mig också! KUL med den första vansinnigt SÖTA OCH PERFEKTA BT-bebisen i tråden!
www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php
Här står det om hur man fiar tillbaka sitt gamla nick! Man följer bara steg 1 och 2 och sen har jag för mig att det kom upp en fråga nånstans om "vill du byta tillbaka till ditt gamla nick". Typ.
Kan iaf inte varit så svårt eftersom jag grejade det!
Tack för infon Henax!
Klart det bara är att hänga på, du är COOLAST, så är det ju!
Hmm, kanske jag ska ta och byta tillbaka till mitt jag med...
*funderar*