Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Hahahahahahahahaha (glad smiley) Alltså.. ni är bara för härliga tjejer!! Jag blir så jäklars glad när jag läser den här tråden!! Hahahahaha Och det roliga egentligen är att jag verkligen inte kan sätta fingret på vad som är så hysteriskt roligt heller!! Jag menar, onaka pompom.... vad är så roligt med det?? Japanskt, betyder "jag är mätt"! Ja och sen då??
Ja, inte vet jag men jag skrattar fortfarande!!! Hahahahahahaha
Och överhuvudtaget.... Ja, som sagt.... det går liksom inte att beskriva med ord vad som är så roligt just nu men det var bara roligt att läsa era inlägg!!
Nä, jag är inte knäpp!!! Bara lite konstig!! Eller trött eller så!!
LKU: Jag lägger mig i ditt namnval! Tycker att du är LKU helt enkelt! Men det är klart jag tycker om dig som någon annan oxå men LKU är LKU!!!
Ser nu att du ändrat till LKU så jag lägger det till handlingarna!
Nä, jisses vad jag svamlar!!! Hahahahaha
Ni måste ju tro att jag helt galen!!
Slutar skriva nu så att jag lugnar ner mig!!
Just det förresten!!!! Skulle ju säga att jag tycker att det är roligt att se om ni är inne eller inte!!
Puss och kram och GE TILLBSKS VÅRA SMILEYS!!!!!!!!!!!!!!! (speciellt de rosa
)
love U
Jamen det är väl helt underbart att vi kan glädja varandra så!! Skratta på bara
Och ja, jag ÄR LKU helt enkelt
Tycker för övrigt också det är bra kunna se när någon är inloggad och JA GE OSS TILLBAKA VÅRA ROSA SMILYES!!
Puss och kram tillbaka på dig vännen.
Såg för övrigt att jag gjort en snygg stavning på legitimt i förra inlägget. DET skrattar jag åt!!! hahahahahahaha...
Har lagt till alla i min adressbok oxå!! (glad smiley)
Klart det är legitimit att äta en pizzaslice till middag!!
Men jag behöver lite pepptalk!!!!!!! Har ätit för mycket idag (och igår oxå om jag ska vara ärlig) Och så kan jag inte motionera eftersom jag fortfarande är hostig och har ont i halsen! Och jag vill ju inte fuska!!!!!!! Vill ju verkligen gå ner en del!!! Så får jag höra era bästa peppisar nu?????? Tack!! Snälla!!!
love U, nu när jag är sjuk har jag valt att promenera istället - för att göra NÅNTING. Går det??
Jag ska göra fiskgryta nu, du kan också laga god, nyttig mat. *smask* Eller så kan du få komma o smaka min :)
Mmmm, promenera kan jag göra, såklart!!! Har bara inte orkat det idag! Har haft planeringsdag idag och inte haft någon rast. Sen kom jag hem och då åkte mannen till träningen och när han kommer hem kommer jag inte att orka! Så tyvärr, idag blir det ingen promenix!! Men imorgon så!
Har ätit fullkornspasta och viktväktar köttfärssås så så himla onyttig mat har jag egentligen inte ätit. Men kanske lite för mycket bara! Ahhhhhhhhh, varför skulle jag göra det!! Jajajajajajajaja, vi glömmer den här dagen och tar nya krafter imorgon!!
Satsa på GI-mat istället? Då är det ingen begränsning på portionerna, utan handlar mer om vad man äter :)
Nej, jag tror inte att GI-metoden funkar på mig. Jag vet att det funkar med V-V bara det att jag måste skärpa till mig och inte fuska, dricka mer vatten och äta mer frukt!
Du vet bäst själv. Du kommer att klara det! Vi ska kämpa tillsammans. Heja!!!
Japp, såklart vi ska kämpa tillsammans!! Tillsammans är vi starka!!
Och nu kom Glassbilen! Undra om de har några glassar i fullkorn?? Hmmmmmmm