• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

Heej tjejer :) Ja det var sannerligen ett busväder idag, men vi mös på jobbet till mellis och släckte ned och tände massa ljus. barnen tyckte det var lite spännanade med åskan var tysta som små möss :)

Jag gillar också hösten, alla kjolar och stövlar man kan ha och härliga sjalar *me like* för att låna LKU´s uttryck.

Nej nu skall jag se på idol, tycker det är så roligt med uttagningarna men sedan tittar jag inte så noga :) iofs är dom taskiga men det är lite roligt iaf..

Skall nog städa samtidigt, man behöver ju bara lyssna..

kram så länge.

• LKU

Fru någongång.
    Det går alldeles utmärkt att låna mina uttryck, blir bara glad! Instämmer helt angående hösten, MEEE LOOOOVE!! hahahaha.. som sagt, alla dessa uttryck. Kram

Lite brydd...
    I morgon måste jag ringa min husläkare, kolla upp varför jag haft huvudvärk i över en vecka och senaste dagarna mått konstant illa och INTE fått behålla någon mat. Misstänker högt blodtryck igen Var ju och lämnade blod för ca 2 veckor sedan och då var det alldeles för högt. Fick tips om att kolla upp det. Jodå, jag ringde Medicin-Endokrin där jag ju blev utredd för just BT under ett år, ja ni minns ju denna karusell. I alla fall fick jag till svar på Med.Endokrin att "näe men det är säkert ingen fara, gå till en vårdcentral om du är orolig, du ska ju ändå hit i december på en koll". Eh?? Jaha? Kändes lite konstigt att bli bemött så efter att ha fått itutat av SAMMA sköterska under ett års tid hur viktigt det är att ha koll på BT. Ja inte vet ja, misstänker bara att det är högt BT som orsakar denna migrän som orsaker illamåendet...
    Men hoppas helst att det ska vara "vanlig magsjuka".
    Vill INTE åka sjukhus-karusell igen. NEJ TACK!!
    Jaja, det ordnar sig.

Såg inte IDOL men såg däremot "Ensam mamma söker" i går på 3an och det var hur kul som helst! Låg och vred mig av garv när sambon kom hem från jobbet. Kan rekommendera det som underhållning hahahaha...

Näe nu är det väl dags att nanna snart.
    Kramar!
    Sussa sött alla rara *rosa smilysar*

• Cantaton

LKU, håller tummarna för att det inte är något allvarligt, och att du ska slippa hoppa på cirkuskarusellen igen.

Justja, jag hade ju också tänkt se på Ensam mamma söker. Aja, en annan gång. Just nu tittar jag på dokumentären "Sexhjälp för tjejer" på fyran.

Kram o natti LKU

• Princessdiamond

jasså, jag va inte den enda som glodde på idol :D

• Cantaton

Princess, nää då :)
    Usch vad trött jag är idag. Blev helt utmattad efter att ha tittat på den där dokumentären, jag bara grät...

• LKU

Cantaton
    Tack rara lillstumpan!
    Godmorgonkramar

Fru Eurolady
    Hoppas du mår lite bättre nu gumman och kryar på dig. Saknar dig! Puss och kram

• LKU

*ropar efter Rosenhaga*

Hallåå hallåå flickan, var är du?

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2