• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

Hahahahahahaha....... Har sett klippen som henaxen hade satt in!! Jag måste säga att jag är imponerad av juryn som orkade sitta och höra på Gamle Svarten i 2 minuter och 8 sekunder!!! Varför inte bara avbryta honom??
    Och den där Cara Mia Killen???? Fattade inte riktigt..... Han sjöng ju ganska bra, gick han vidare?? Men varför såg han ut sådär?? Och vad gjorde Kishti framme hos honom??? Vet någon??

• Fru Henax
    Vilken färgprakt det är i tråden nu!!!

love U! Jaa alltså min teori angående den killen... är att det ÄR SOCKER-MÅNS SJÄLV!! Jag kan ha fel... men jag tror verkligen det! Spela den i fullskärmsläge och KOLLA NOGA!

Nej, nu har ju dagens Idol börjat! C U!
  • love U

Det var ungefär det jag oxå trodde men varför? Och vad är det för vits med det om man inte får se att det är han???

• love U

Jag blir helt galen!!!!!!!!!!!!! Jag kastas ut härifrån hela tiden!!! Hade skrivit ett långt inlägg som jag postade och så "sidan kan inte visas för tillfället"!!!!!!! Ahhhhhhh..... Jag glömmer hela tiden att kopiera det jag har skrivit oxå, och nu orkar jag inte skriva om!!!

• Fru någongång.

Godnatt alla gulliga tjejer. Nu åker jag på konferans torsdag-fredag. Så jag önskar er alla en härlig torsdag, så kikar jag säkert in på fredag.
    LKU ha en underbar helg i skåne. Så skönt att bara byta miljö ett tag.Kram på dig.

Eurolday: hoppas du mår bättre snart. kram

och alla ni andra också förstås KRAM

• love U

Kram tillbaka! Ha det så bra!
    Sov gott alla underbara!

• LKU

Fru någongång.
    Tack vännen, åker till skåne fredagmorgon! Ha det så bra du med på konferensen Kul med shoppingen, samma här, supernöjd!
    För övrigt underbart att smilysarna är tillbaka *jublar*

Godnattkramar alla rara!
    Körde lite outfit-collage på bloggen efter min shopping i går för den som vill kika:
    lilyslife.bloggspace.se/

*firar smilysarna*

• Cantaton

Fru Någongång, jag såg samma skor på Wedins, och de fanns till och med i strlk 42 till min stora lycka! Men jag trampade bara ur dem eftersom de hade så stor öppning - håller du dina kvar på fötterna?

love U - duktig, bara sådär?? Men tack

Oja LKU, visst har jag kollat in din blogg - även utan att du uppmanade till det. Justja, jag glömde nog att skriva i min blogg igår. Ändå hade jag ca 20 unika besökare igår. Jaja, får väl vara lite bättre på att skriva idag.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2