Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Klart vi har, Henax! :)
Ja ni är sannerligen duktiga tjejer, hejjar och stöttar från min säng :)
Skall läsa lite broshyrer vi fick från bm och sedan lär jag somna relativt snart. Behöver nig det, denna vecka är fullsepäckad, imorgon skall jag träffa en gammal arb kamrat, på torsdag till fredag är vi på konferans och på lördag skall jag hem till en tjej på jobbet på lite mingel. Så jag undrar när jag skall hinna vila :( Så glad att jag han tvätta idag. Men nu skall man tänka positivt :)
kram på er alla därute, ni är bäst :)
Fru någongång, passa på att njuta när du reser/förflyttar dej. Gör det till din tid. Och se det roliga i att träffa folk o mingla runt :) (Men ja, jag vet hur det känns...)
Hej flickor!
Nu har jag hittat hit också. Kunde av nån anledning inte ha Eurolady, utan det fick bli FruEurolady för mig. Men fortsätt ni att kalla mig EL!
Känner mig lite krasslig ikväll, så jag orkar inte läsa ikapp just nu eller skriva så mycket. Återkommer senare i veckan. Men jag ville mest säga hej!
HEJ!!!
Välkommen tillbaka EL! *ger varm kram* Vi har saknat dej.
Nej, tjejer, nu tror jag minsann att det är dags att lägga sig. Jag har kanske inte varit så duktig som jag borde: det är två texter jag inte har läst, och jag har inte förberett min presentation. Men om jag är uppe vid åtta har jag iaf 2½h på mig på morgonen. Känns ju vettigare än att försöka göra något nu.
Kan iaf tycka att jag varit lite duktig som idag har gått en promenad, handlat mat, bjudit en kompis på lunch (och diiiiskat efteråt), övat på sångerna inför fredagen - rätt mkt faktiskt (de är inte så lätta), skrivit dubbla blogginlägg, slängt iväg ytterligare ett mail i hopp om att få en praktikplats, läst fyra texter, diskuterat textunderlaget som ska presenteras imorgon, tvättat två maskiner... Jag har visst inte varit så lat trots allt. Känns bara så för att jag inser att jag har en massa kvar att göra. Men jag kan ju inte gå på högvarv alla dygnets minutrar. Framför allt inte dagen efter att ha sovit dåligt under natten (och med mardröm och allt).
Bra att jag får dela med mig till er så att jag själv kommer till insikt med att jag varit lite duktig :)
God morgon tjejer!!
Fru Eurolady!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej goa stumpan, åååh va skönt att se dig här!!!!!
*pustar ut* Stackars dig som känner dig lite krasslig, hoppas du kryar på dig snabbt. Ville mest ropa glädjetjut för jag blev så glad att se dig!! Ta hand om dig vännen. Stora famnen med kramar *rosa smiley*
Här blir det en stadstur i dag, måste ner och hitta ett par brallor. Har hasat omkring i en och samma kjol hela sommaren typ hahaha.. men nu börjar det blir liiiite kallt! Hmm, skulle verkligen behöva ett par höstskor också, typ promenadskor... och en jacka... ja en hel garderob helst, men det finns det inte pengar till så man får ta det nödvändigaste. Byxor först! Vill ju se någorlunda OK ut när man far på utflykt till skåneland om 3 dagar. *längtar* J ska ner på återträff med soldaterna och då passar jag på att hänga på, fast vi åker inte ner ihop, för han ska vara nere hiskeligt tidigt fredagmorgon så jag tar bilen och brummar senare
Ha en bra dag alla solskensflickor!!
Kramkram
P.S.
Väldigt impad av alla era dieter, jag kör ingen direkt diet men försöker mera tänka på att äta på regelbunda tider och äta mig mätt så det INTE blir något småätande + att heller inte äta för sent på kvällen. Men fyyyy vilken jobbig kamp det är. Usch. Men, men det ska väl ge reslutat på lång sikt får man hoppas...
LKU, det är nog det grundläggande om man vill ha en bra relation till kost - just de saker du nämner. Bra, tjejen :)
Själv har jag precis tagit en skön dusch och planerat halva min presentation för idag. Ska fortsätta med andra halvan nu! *hejar på mig själv*
Cantaton
Tack stumpan! Ja, eftersom jag inte klarar av GI (har provat men hade sååå svårt att inte få äta bröd, potatis, ris eller pasta) eller några andra dieter heller för den delen så försöker jag köra med "sunt förnuft" på egen hand och hoppas att det ska räcka. Sen kan vi ju tala tyst om den där pizzaslicen i går, det var inte sunt förnuft någonstans!! Fy skäms på LKU!! Därför blir det nyttig mat i dag, stekt laxfilé i teriakysås med ris till. Gott OCH NYTIGT!!
Hoppas din dag blir bra vännen. Lycka till med presentationen!
Dags för dusch här med, sen blir det city!
Kram *hejar på Cantaton*