Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Mums!
O grattis alla som grattas bör!
Här inreder jag så det står härliga till, men vad trött man blir av det...
Cantaton
Tack Lilla tjejen! Självklart fanns det en stor skål med nektariner på kalaset också, oops glömde jag nämna det?
Ha en go helg! Kram
Fru Henax
Tack vännen. Japp blir lugnt och fint hela vägen, inte racer-åka utan hålla hastighetsbegr... näe, vad är det nu det heter igen? Minns inte men det blir säkert bra
Roligt att tårtan smakade bra. Mys och ha det fint i helgen lilla du. Kram och Puss
anne
Hej flickan! Roligt du också kom på kalas! Lycka till med inredandet Kram
Liinda_e
Helt rätt, välkommen till tråden tjejen! Mvh, LKU
Fru Henax; jag skrev ett jättelångt inlägg men blev utkastad när jag klickade på skicka!!!
Nu då!!! nu var jag ju inte ens klar ju!!!!
Jag skyndar mig pkå nu att säga att han är jättedålig ff o att de skickat hem honom idag till allas förfäran!!!!!
Han är jättedålig men de vet inte vad mer de kan ta för prover! De har tagit ALLT inkl sex röntgen...
De säger att hon han blir minsta sämre igen så ska han in direkt men vad kan de då göra som de inte kan idag!!
Jag postar detta nu så jag inte blir utkastad igen
men tack till tusen för din omtanke gumman!
*kram kram kära vän*
Så där ja...
Strax färdigpackat, ska bara stryka det sista sen så! Planerar att åka tidigt i morgon bitti så det blir inget sent uppesittande i kväll, självklart se säsongspremiären av "CSI Miami" (mitt favvo-team) med allas våran supercoola Horatio Crane med "rättvisans brillor" som dom säger på 5an :D Sen blir det natti. I alla fall ska det bli såå skoj att åka till skåneland. Sambon sitter just nu och "rekar läget" med soldatpolarna inför i morgon så man kan ju bara ANA vilken fin "återträff" DET lär bli. Jesus! Öl, öl, öl och ja kanske lite öl???
Lär bli jag som även kör hem på lördag
HA DET GOTT NU ALLA FLICKORNA!
Massa kramar
Åhhhhh, det är härligt med cybermat!!!!!!!!! *tar en stor bit kladdkaka,en muffins, två vanlijdrömmar, två bondkakor, ett stort glas hemmagjord svartvinbärssaft och en stor bit jordgubbstårta och njuter allt vad jag kan*
Tack Henax!!! Du har förgyllt min kväll!!
LKU: *skickar ett stort fång rosor till dig på namsdagen*
Princess: Härligt med ny lägenhet!! När flyttar ni?
Cantaton: Ja, du är ju duktig!! När jag läser vad du har gjort så blir jag alldeles trött!
Jag cyklade för första gången sen min förskylning och hämtade Lucas igår och det skulle jag inte ha gjort!! Jag fick fruktansvärt ont i halsen och när jag väl hade kommit till dagmamman och skulle åka hem så var mina krafter slut! Det var knappt jag tog mig hem! Och idag är det inte direkt bättre... Har ont i halsen och känner mig allmänt hängig! Men, men.... Det går väl över så småningom!! Usch vad jag gnäller!!
Nu är det snart dags för Idol!!
SingForLife
Stackars lilla gumms, usch detta måste vara så förbaskat jobbigt för dig, tycker så synd om dig och hela familjen. *krama om*
Du vet att jag håller alla tummar och tår för att allt ska ordna sig till det bästa.
Hoppas din helg blir så bra som den kan bli!
Många kramar!!
P.S. Kanske du ska ta och smyga in på min blogg och ta en STOOOR bit tårta och få lite choklad, det brukar vara bra hjälp mot det mesta!
love U
Tusen tack söta gumman!!
Massor av kramar tillbaka
Shit måste slita mig nu om jag ska hinna klart allt OCH lägga mig i tid
LKU: HA DET SÅ UNDERBART!!! Och kör försiktigt!!!
love U
Glömde säga krya på dig gumman!!
Kramar