Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Idag kände jag att jag hade varit riktigt duktig med två vigslar dagarna efter varandra, så jag köpte med mej en sallad hem och ett par stövlar! Alltså inte gummistövlar, utan snyggare. Jag har aldrig ägt några, och har knappt någonsin stött på några i strlk 42, men nu hittade jag ett par på Wedins och köpte dem alltså. Känns kul.
Mina andra skor har högklackade (stövlarna har bara en liten klack), och jag orkar ju inte springa runt i högklackat varenda dag. Har ett par låga skor också, men de har liksom gjort sitt nu... Börjar trasa sönder både här och där, så de kan väl få fungera som promenadskor, men inte gå-till-skolan-i-skor. Är så glad att jag kunde unna mej något. Har ju egentligen inte råd med sånt liksom... SKulle behöva en kappa också, men det får bli någon annan gång (nåt annat år?)
Justja, köpte faktiskt ett löste jag inte testat tidigare också. Får väl se om det är gott.
God kväll alla underbara!!!
"Sätta på fastighetsmäklaren"!!!!!! Hahahahahahahaha.... Åh, det var roligt!!! Hahaha, skrattar fortfarande!!
Tråkigt med mäklaren, Princess!! Men jag tror som du.... Då var det liksom inte meningen! Kommer säkert vara någon fuktskada eller så! Kan ni inte sätta in nya ugnen hemma??
*vinkar till LKU i Skåne*
Pompom: Inget går upp mot att lukta på en lite bebis!! Eller bara stå och titta på när en bebis sover! Vilken ro man får i kroppen då!
SFL: Hoppas att ni får en rolig föreställning på cirkusen! Krama din pappa från mig!
Cantaton: Hoppas att allt går bra på bröllopet!!
Ikväll blir det såklart FOTBOLL!!!!!
Och godis!! Jajamensan, idag är det lördag och fridag för "lilla" mig att äta gott! Har varit riktigt duktig den här vecka trots förskylning och ingen träning alls!! Har gått ner 1,8 kilo denna vecka och totalt 2,8 på tre veckor!
Kan någon förklara för mig vad Facebook är?? Jag är inte så haj på sånt här!
Hoppas att ni får en underbar kväll allesammans!!
Tack för goda skratt idag!!!
Måste bara fråga; jag ÄR som fisken Doris i Hitta Nemo men ändå; vem är onaka pompom??????????????:-0
är det nån av oss "gamlingar" som bytt namn?
Jag skäms ihjäl om jag har missat det men bara så jag vet *ler lite ursäktande*
Cirkusen var jätterolig!!!
Så jäkla duktiga de är alltså och de hade hundar som var delade i två lag; Sverige vs Danmark
Jag skrattade så tårarna sprutade!!
Kram på er tjejer!
Ja, heja Sverige! Jag somnade så fort jag la mej framför TV:n, men vaknade tajmat nog av Nationalsången. :)
Jag är kär... ZLATAN! Vilken lirare!!!
Ja, superduktig! Jag har alltid tyckt att han varit överskattat, men nu gör han skäl för sitt rykte - med råge.
Blev jättepaff - nyss ringde det på dörren. VEM ringer på en lördag kväll bara sådär liksom? Då var det grannen tre dörrar bort som hade köpt en vinflaska, men som insåg att hon inte hade någon öppnare. Turligt nog hade jag det, fast jag inte brukar köpa vin Och jag som bara hade slängt mig i sängen när jag kom hem o krängt av mig kjol och kavaj och låg i blus och nylonstrumpor. Slängde på mej dörren och öppnade. Men hon verkade iaf inte reagera så konstigt på det
Hon var nog mest lycklig över att jag ägde en korkskruvsöppnare. Trevlig tjej - har aldrig sett henne innan.
Såååååååååå nära. Offside. Men nästa gång!!
Kan någon av er gå in på mitt bildgalleri och kolla hur många bilder jag har där? Har fått in en vet jag, men sedan har jag försökt att få in en till men det händer inget. Så jag vill bara att någon annan går in och tittar så att jag inte har flera bilder av samma.
Jag ser dessvärre bara en bild.