• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Åååååh vad gott det lät med te! Ska jag trotsa sängen o duntäcket o verkligen gå upp o sätta på vattenkokaren?

• Eurolady

Hej flickor! Verkar som alla haft det lite lagom mysigt i helgen. Vi var också ute i regnet igår, jag vill ha nya skor, men tyvärr hittade jag inga. Men sen hade vi det mysigt hemma med god mat, gott vin, fotboll och sen Kvarteret Skatan.

Spelade in det och kollade på efter fotbollen. Måste säga att jag är besviken. Så mycket bättre som TV-serie än på scen. Det märktes att de fått ta bort mycket eftersom Vanna och Rachel inte kunde vara med. Så nu är jag lite glad att man inte gick och såg den på Rival i vintras.

Men fotbollen var kul! Zlatan-show, eller vad ska man säga? Han var grym igår!

Idag ska vi fixa lite smått här hemma och sen ska vi iväg på 3-årskalas. Min brorson fyller år. Har köpt en leksaksborrmaskin till honom, vi får hoppas att han gillar den.

• Cantaton

O en liten treåring, så söt. Jag går bara o väntar på att få beskedet "Du har fått en kusin". Den lilla krabaten ska komma nångång i september

• LKU

Hej Flickor!

Tillbaka från skåne. Har haft det toppen! Gick ju på 2,5 timme att köra ner och hem så det är ju ingenting, jämfört med bilresa till "hemmaplan" Falun... I allafall, var så roligt att se hur kompisen och hennes nya kille bor, mysigt litet hus på skånska landsbygden och så var det en fin liten mage hon hade.. bebis kommer i december Och ja, detta är samma tjej som blev utsatt för den där hemska läkaren jag berättade om förra året i december så det känns så roligt att det ordnat sig med allt för henne, trots den "smällen". Hann med mycket på en och en halv dag, roligast var majsplockning! Jättemysigt gå där på fälten och plocka i solen och sen rensa, åka hem, skölja, koka och äta, MUUUUMS!! Kommer visa en del bilder på bloggen sen, och säkert även i bildgalleriet här.
    Hoppas att ni alla haft en bra helg och har en riktigt go söndag i dag.

Onaka Pompom
    Hej gumman, roligt höra från dig. Skönt att allt går bra och att Prinsessan N mår bra. Tusen tack för din hälsning och din omtanke. En mera omfattade redogörelse och bilder kommer som sagt på bloggen Puss o Kramar

love U
    Den där lakritsglassen, "Turkisk peppar" hade verkligen varit något för mig. ÄLSKAR lakritsglass, såååå gott! Tack för bra tips och för din söta vinkning till mig Grattis till att du gått ner så mycket förresten!! *impad* Kramar
    *vinkar tillbaka, dock från Göteborg*

Fru Henax
    Alltså, dina kommentarer är bara SÅÅÅÅ SKÖÖÖNA!!!
    Skrattade ihjäl mig åt din felsägning.
    Gissar att fastighetsmäklaren är nöjd???
    PUSS

SingForLife
    Hej gumman, hoppas läget under kontroll? Hur gick det på Cirkus Brazil, var den bra? Hoppas du har en go söndag. Kram

Eurolady
    Hoppas allt bra med vännen min och att du är helt frisk och kry nu. Kollade in ditt pastarecept, lät MYCKET MUMSIGT!! Puss och Kram

Näe nu ni flickor ska jag bege mig ut i det strålande vädret och ta en kaffe med en kompis. Känns som en alldeles perfekt dag för vanilj-latte MUMS Kan rekommendera om ni ej provat!

• LKU

Eurolady

Åh va mysigt med 3-årskalas!! Kan tänka mig att Favorit-Faster Eurolady blir ännu mera favorit efter leksaksborrmaskin, vilken toppenpresent!! Ha så skoj vännen. Puss och kram

• Cantaton

Var ser du ett strålande väder??!?!? *leeetar åt alla håll* regn, regn, regn....

Det var inget dåligt inlägg du skrev :) Bra att du haft det gott i Skåne!

• LKU

Hej Cantaton-gumman!
    Tack vännen. Eh, ja oj det blev visst lite långt, men i denna tråden behöver man ju aldrig oroa sig över långa inlägg...
    *blink blink Eurolady och Fru Henax*

Fina vädret finns alldeles utanför fönstret!

*skickar sol och blå himmel till Stockholm omgående*

Måste rusa nu, ha en bra söndag lilltjejen! Kramis

• Cantaton

Nä, jag klagar då def. inte på långa inlägg i denna tråd Läser så gärna.

Tar tacksamt emot blå himmel o sol Känns lagom roligt att bege sig in till stan idag...

• Cantaton

Det här är en del av ett gästboksinlägg jag fick. Tyckte att det var jättefint av henne att skriva det:

"Har lagt märke till dej, du ger mycken hjälp och har kloka inlägg! Heders!"

• Fru någongång.

Eurolady. Kan hålla med dig till viss del om kvarteret skatan. Mkt bättre på tv, men vissa saker skrattade jag mycket åt på rival.

Här är det fortfarnade slött, men vi unnar oss det, sett lite på repris av idol och lite på seinfeldt. Men nu är det dags att duscha och sedan åka till saltis.

kram så länge.

Härligt LKU att det gick så bra att köra och att ni hade en kul helg.

kram

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2