• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

Ja, det var det!
    Nä, tycker man inte om lakrits så ska man nog inte äta den! Hahaha

• Cantaton
    Duktigt att du hållt dej till lördag *applådera*
    Nä, låter ju inte som en hit då

Jag är dödstrött. Men sådär nattmysig. Har inte alls lust att sova. Men är ju aningen ensamt...
  • love U

Jag vill inte heller sova trpts att jag är supertrött! Men jag tycker så mycket om helgerna så jag måste liksom få ut så mycket som möjligt av dem!

• love U

Nä, nu är det dags..... Nu orkar inte ögonen vara uppe längre! Och regnet smattrar så mysigt mot fönstret!
    Sov gott, Cantaton..... Dröm sött!
    Kram

• Cantaton

Mmm jag har precis tvättat av ansiktet o sitter med tandborsten i munnen. Ska också lägga mig - och ta en välförtjänt sovmorgon!!

Natti natti, sov gott o dröm vackert :)

• Princessdiamond

fy fan..

förkylningen bröt ut hos mig igårkväll..
    tack och lov hann jag bli klar på jobbet..
    men nu kan jag ju inte jobba ikväll..
    eller jag bör inte iaf.. pensionärerna är ju känsliga.. måste tänka på det..

• Cantaton

Jag är fruuuuktansvärt trött idag. Känns som jag kan ligga kvar i sängen HELA dagen... Var finns all min energi??

Krya på dej princess

• Fru någongång.

Usch vad tråkigt princess.. Du får krypa ned i soffan och mysa i det ruggiga vädret.

Här är det en lugn morgon. Sambon sover fortrfarande, snart skall jag göra söndagsfrukost med våfflor *mums* Vi var så nyttiga igår kväll när vi såg på fotboll, inga chips eller dylikt. Bara grönskaks stavar och dipp. Hur gott som helst..

Annars köpte vi 2 nya lampor till fönstrerna i igår, så vi var ute i det vannsinniga regnet. Men det var mysigt att komma hem sedan. Men det är ju likadant väder idag så vi får mysa idag med, men skall på middag ikväll så ut måste vi.

Härligt att det gick bra igår cantaton, skall hitta din blogg och läsa om det som hände en halvtimme innan ..

Dax för thé :)

kram så länge

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2