• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Alla har sett den, men den är så härlig att den tål att se igen, och nu när Eurolady ska på DD-fest så...

Kanske Herr&Fru Eurolady ska ta och träna in detta?

• Eurolady

Jaha, så blev man sugen på LKUs härliga kladdkaka! Är ganska chokladsugen idag, känner jag. Undrar om det kan bero på att den här veckan är den roliga veckan i månaden? Blir alltid chokladsugen då. Och mer eller mindre förkyld, så det stämmer ju ganska bra. Är rejält förkyld nu, täppt och skrovlig i halsen.

Har ingen arbetslust alls idag. Tror det beror på att det är så himla höstlikt. Vill liksom bara vara hemma med maken och mysa, kura upp mig under en filt i soffan med ett glas rödvin och en god bok, tända lite ljus och bara ha det gôtt! Skulle inte vara helt fel idag ...

• Eurolady

LKU, den är för kul!

Kan ju säga att det inte är något värdpar på festen vi ska på, då födelsedagsbarnet är singel. Så jag tror inte hon har övat in dansen direkt. Däremot försöker jag få maken att öva lite på de kollektiva movesen i slutet av dansen.

• LKU

Eurolady

Förstår precis din känsla, även om jag inte befinner mig på jobbet, men att tända lite ljus, kura ihop sig under filt med en god bok och ett glas rött och ha kärleken brevid är bara sååå mysigt när det är höst. Banne mig va härligt att det blir höst, då är det legitimt att dricka rödvin jämt!!
    Mja, nästan i alla fall.. hehe...

Låter bra att ni övar in den kollektiva dansen där på slutet, hihi, kommer göra succe kan jag tänka mig!

Åh guuud min mage, aj aj aj, varför sätter man alltid i sig allt som är gott så himla fort??? Får nog ta en banan här nu och neutralisera stackars lilla maggen.
    LKU=glupsk=SANT!!

• LKU

Ska kolla in Facebook nu tror jag, lite nyfiken!!
    LKU liiiite nyfiken? Noupp!
    LKU ALLTID JÄTTENYFIKEN? Japp!!

• LKU

Eruolady have mail on Facebook
    (om jag nu hajjat och gjort rätt vill säga )

• Eurolady

Och jag har svarat på Facebook! Välkommen dit!

• LKU

Tack Eurolady!
    Sitter och försöker lära mig hur det funkar... har inte riktig koll ännu Kram

• Princessdiamond

vad e det här facebook för ngt?

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2