• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Princessdiamond

LKU

tack för rådet, men faktum är att jag försöker ligga så platt som möjligt med huvudet.. är så väldigt "rinnig" i nosen de första dagarna..

jo, lite bättre blev det ju.. hade feber när jag la mig.. men inte nu längre..
    får se vad som händer under dagen.. känner mig fortfarande lite febrig..

tack för krya-på-dig-önskningen

hoppas livet leker för er! det förtjänar ni!! *kram*

• LKU

Fru Någongång.
    Tack för förklaringen, nu förstod jag lite bättre! Ha en bra måndag gumman. Kram!

Princess
    Hoppas det gick bra sova trots "rinnig" näsa, det var liksom därför jag föreslog att du skulle "palla" upp kudden, dvs lägga något under kudden så huvudet hamnar lite högt så du får lättare med andningen, även om det fortfarande är "rinnigt". Tack för hälsningen förresten. Man får hänga i, göra det bästa av situationen. Kram

• Cantaton

Skickar en stor kram till alla i höstrusket. Har själv varit ute på en skogspromenad, o nu måste jag plugga lite.

• Fru Henax

Åhh, skogspromenad lät mysigt!
    Förkylning lät dock inte lika kul!

• love U

Princess: Hoppas att du kryar på dig snart!

Cantaton: Mmmmmm, gott med tårta!! Hittade du ingen svamp i skogen??

Hoppas att ni alla har en underbar måndagskväll!!

Själv har jag nog drabbats av en släng magsjuka från jobbet! Har inte kräkts men har spenderat tid ett antal gånger på toaletten inatt. Och som om det inte var nog med det så fick jag migrän på eftermiddagen oxå. Förmodligen pga för lite sömn! Så.... hemma igen från jobbet med andra ord! Hoppas att jag får vara frisk en längre tid efter det här!

Puss och kram

• Cantaton

Jag kollade faktiskt inte efter svamp. Såg inget bara sådär heller.

Fick precis bokning till dop. Det var längsen.

Är jättetrött idag. Verkligen fruktansvärt trött.

• Princessdiamond

tack love u

jag gör så gott jag kan

• Eurolady

Hej alla! Verkar vara fler än jag som mår dåligt! Vi får verkligen hoppas att alla kryar på sig snart. Här verkar det i alla fall som om magen börjar bli bättre, men däremot så har jag fått en rätt rejäl förkylning som gör mig fruktansvärt trött på kvällarna.

Men, nu har jag bestämt mig för att ha en lite gladare ton här på BT! Känner att jag gnällt tillräckligt!

Barnkalaset igår var trevligt, även om 5 barn från 3 år och nedåt är lite mycket att ta samtidigt! Men borrmaskinen vart mycket uppskattad, det var faktiskt den presenten som det lektes mest med. Som vanligt med fasters presenter ...

På kvällen igår så kollade jag in Dirty Dancing för att få inspiration till vad man ska ha på sig på lördag, när jag ju ska på 30-årskalas med DD-tema. Maken min blev eld och lågor över Patrick Swazeys klädsel i avslutningsscenen, svarta byxor och svart kortärmad skjorta, så det ska han ha på sig. Och jag vill ju då matcha med att se ut som Baby i avslutningsscenen, vilket är lättare sagt än gjort. Men då skred min underbare make in och sa att han kan sy en klänning åt mig, så att jag kan se ut som den Baby jag vill! Så idag har vi varit och köpt tyg och jag räknar med att han börjar med mönstret när han kommer hem från träningen om en halvtimme.

Själv har jag lagat min specialare idag, spaghetti och köttfärssås. Alltid lika gott! Och så blir det ju över till lunch imorgon!

Nu sitter jag och laddar inför CSI. Tror det kan bli ett spännande avsnitt ikväll ...

Förresten, LKU, jag vet inte heller så mycket om Facebook än, men det är fascinerande hur många gamla människor från förr som hänger där. Man börjar med att man kan via sin adressbok på sin e-mail kolla vilka som finns på Facebook, och sen via deras profiler så kan man hitta en massa andra människor. Har fått kontakt med några gamla handbollspolare som jag inte har träffat på typ 5 år! Men jag förstår att det är mycket ute i den virtuella världen. Jag var också tveksam först, men nu tycker jag att det är rätt kul.

Ska nog lägga upp lite bilder också, men måste fundera igenom vilka det blir först. Vill inte lägga upp vad som helst. Har lite svårt att förstå de föräldrar som glada i hågen lägger upp hur mycket bilder som helst på sina små bebisar som vem som helst kan se. Om de bilderna kommer i fel händer så är det inte roligt. Men det är väl också så att jag vet lite för mycket för mitt eget bästa i just den frågan ...

• Eurolady

Tur att ni precis sagt att ni gillar långa inlägg!

• Princessdiamond

åh, shit! en make som kan sy??
    katten vad orättvist!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2