• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

Ok, tack! Vad märkligt att jag bara kan få in en bild! Jaja, jag får fortsätta försöka!
    Tack för hjälpen

• Fru Henax

love U! Jag ser två FINA bilder!
    Förresten, va mycket du lyckats gå ner! *impad*

Cantaton, skönt att det gick bra (iofs väntat! ) på bröllopet!

Sing for Life! Kul med cirkus!!! Det var lääänge sen jag var på det... säkert inte sen jag var typ 10 eller nåt!? Vilket ju då iofs inte är mer än... ehhh... 7 år sen!!!

Fru någongång, bebis och förlovningsfirande låter kanon! Hoppas ni haft en bra fotbollskväll också!

Själv är jag trötttttttttttt... rödvin och öl...! Blir så sömning! Och hungrig! Ingen "onaka pompom" här inte! Ska nog ta och lägga mig nu, så vi ses i morgon! Go´natt!

• Cantaton

Mmm skönt, men det var inte givet att det skulle gå jättebra (kolla min blogg). Vi hade STORA problem en halvtimma innan vigseln.

• love U

Vilken tur att ni ser fler bilder! Annars skulle jag bli alldeles olycklig!

• love U

Funderar på att sova nu... Men jag vet inte om jag orkar.... Då måste jag ju ta ut disken, släcka lampor, borsta tänderna, ge katterna mat, kolla ungarna osv.... Det verkade jobbigt!
    Ibland skulle det vara skönt att bara få skita i allt och bara slänga sig ner i sängen!

• love U

Cantaton.... Får jag be dig om en tjänst till?? Kan du se min blogg här?

• Cantaton

Jag förstår vad du menar. Jag kan ju praktiskt taget bara slänga mej i sängen Har egentligen disk att ta hand om, men det kan jag göra imorrnbitti. Lampan är redan släckt, har bara ett ljus tänt. Men så var det det där med tandborstning... dumt att skippa sånt. Och avsminkning *suck* Jag brukar inte sminka mej till vardags, bara för att jag tycker att det är så jobbigt att tvätta av

Ja, jag ser din blogg.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2