Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Fru Någongång.
Tack vännen!
Klart man ska slappa på helgen, absolut legitimt
Ha det så bra på saltis.
Själv blev jag jättesömning efter att ha suttit ute i solen hela em och snattrat med tjejkompis. Men, ska inte falla för frestelsen och "vila" (läs sova) i soffan, utan ska ta och fixa bilder på bloggen istället!
Tjing!
Princess
Vilket suveränt väder vi har i dag i Gbg, vad har du pysslat med i dag? Varit och promenixat i Slottis kanske? Hoppas allt bra och att det löser sig med lägenhetsaffärerna! Kram
SOL??? Det var inte illa, LKU! Skönt att höra att du hade det bra i Skaune!
Majsplockning lät skoj!
I Sthlm så är det långt ifrån soligt, bara mulet och regn! Och det passar mig utmärkt! Har haft en riktig pysseldag idag (mamma och jag var på Panduro och shoppade igår nämligen!). Har gjort en massa (galet tidigt, jag vet!) julkort! Men roligast av allt var det att för första, säkert inte sista, gången göra en "blöjtårta"! Himla roligt pyssel!
Cantaton, gulligt gb-inlägg! Och jag håller med henne!
Krya på alla förkylningar, ha det skoj på middagar och 3 årskalas och blogga lugnt!
*återvänder nu till Finnkampen på TV*
Cantaton
Morr!! Hade skrivit inlägg till dig men så bara pang så "hoppade modemet ur" och jaha Näe trist när det blir så. Men i alla fall, ROLIGT med inlägget skulle jag ju säga! Underbart med god energi. Skrev precis lite på bloggen om en fin liten sak som hände mig idag, på cafeét jag var. Som sagt, godhet är BÄST
Kramar
Fru Henax
Tack gumman! Ja, Skaune var bra, men Göteborrrg är bra osså!!
Lät supermysigt vara på Panduro med mamman och shoppa som du hade varit i går och så pyssla i dag. Julkort??
My god Henaxen, du är verkligen ute i god tid!! *applåderar och är grymt impad* Eh, måste fråga, en annan är helt novis du vet, men va tusan är en "blöjtårta"???!!!! En tårta sponsrad av "Pampers Baby dry" eller näe?
Enlight me!!
Ha en go kväll rara du och heja bra så kanske svenskarna...
Puss och Kram
Henax, jag har också varit nära på att göra julkort redan, men det får faktiskt vänta lite till :) Jag har ju fortfarande mitt collage. Funderar på om jag ska plocka fram det lite nu ikväll igen.
Fast jag har syndat idag. Jag har ätit tårta - jag tänkte inte ens :( Men vad gör man när Häggis bjuder på saft o tårta? Man tackar väl inte bara nej per automatik.
Eurolady
Hoppas du har en go söndagkväll. Sitter och kollar på "Ensam mamma söker", haha, det är rätt kul. Men i alla fall, kollade lite Facebook och undrar lite om du vill berätta vad det är liksom? Känner ju att man har sin blogg, e-post, BT (nu med gästbok och mail) och så "vanliga" e-posten och så hotmail och hjäääääälp, även för en datanörd som mig känns det tillräckligt, men undrar om jag kanske missat vad som är så bra med just Facebook? Vill ju inte missa något bra va!
Sökte på dig där och såg fint foto på söta Fru F.
Puss och Kram
LKU
njae.. har inte löst sig med lägenhet.. mer än att vi bor kvar helt enkelt :)
ja, det har varit härligt väder hela helgen :)
men som sagt, är riktigt förkyld..
så jag har kurerat mig med alldeles för mycket whiskey ;)
*lullar runt*
Princess
Mmm, det är svårt detta med lägenhetsaffärer, ska man flytta ska det ju bara vara till något bättre liksom och så har man ju sina önskemål (läs krav)
Samma svåra jakt här
Jasså lite för mycket "kurerings-dryck", hihi, men kanske bacilluskerna blir rädda då och flyr sin kos! Hoppas det!
Tips:
Palla upp kuddarna när du ska sova så får du lättare att andas, trots förkylning. Brukar alltid vara så svårt att sova när man är "däppt i däsan"
Krya på dig!
Kram
Facebook är typ en hemsida där du kan lägga upp bilder och en massa annat. Men det bästa är att du kan leta upp gamla vänner och kollegor eftersom alla lägger ut sitt riktga namn.
Luddigt förklarat men jag hoppas du förstod lite :)
dax för sängen.
kram
Har haft hela 162 UNIKA besökare i bloggen den här veckan så här långt, coolt :)