Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Facebook är en rolig sajt där man kan hitta vänner och bekanta eftersom alla lägger upp sina riktiga namn. Sen kan man, precis som här, skriva meddelanden till varandra, lägga upp bilder, gå med i välgörande ändamål mm mm mm Har inte hajjat allt än, men det är himla kul, tycker jag. I alla är det roligare än att jobba!
LKU: Hur gott lät det inte med den kladdkakan??!! Och ett cafè som heter "Vanilj & Coccos" låter som ett bra namn! Registrerar mig såklart som stamkund där!!
Vanilj-latte... Måste pröva det någon gång!
Själv har jag hittat ett väldigt gott te. Friggs Gröna te mild vanilj! Väldigt gott!
EL: *försöker leta efter EL`s arbetslust* Håller med dig om det där mysiga.
Henaxen: Det där grejar du!! Du är en sådan duktig flicka så det kommer inte att bli några problem!! Men för säkerhets skull så är det bara att hojta till så kommer jag och hjälper dig! Kanske inte med själva arbetet för det är jag nog inte så bra på men jag kan hämta kaffe, frukt, kakor, ge lite massage och peppa dig så att du klarar det!
Princess: Kan tyvärr inte hjälpa dig med Facebook. Mår du bättre?
Och till sist vill jag bara ägna en tanke till alla offer och anhöriga vid WTC för sex år sedan!
Har en uppmaning till alla bloggare på min blogg här på BT!!
Och just det!!! Klockan 14 spelar de svenska damerna mot Nigeria i fotboll! Sänds på 4:an.
Heja Sverige friskt humör.....
Håller med om att skänka en tanke till WTC-offren, men jag i alla fall skänker idag en speciell tanke till Anna Lindh.
Funderade på att gå förbi hennes grav på vägen hem, men det känns som om man ska ge familj och vänner den här dagen ifred. Såg att Aftonbladet gjorde en stor grej av att Mona Sahlin var där och la blommor, tror nog hon hellre velat göra det ifred.
EL: Du har helt rätt! Ska genast redigera i bloggen! Fin tanke med att låta graven "vila" och låta familjen sörja i fred! Det finns ju andra sätt att hedra!
Ändrat!!
love U, jag tror inte jag har adressen till din blogg. Skulle gärna läsa lite om jag kan få den!
El: Bloggen finns här på BT!
love U
Tack söta gumman!
*antecknar love U:s namn i V.I.P loggen*
Friggs Gröna Te Vanilj låter också supergott!
Krya på dig kramar
Eurolady
TACK för att du påminde mig om Anna L. *skäms att jag inte kom ihåg*
WTC-offren var det jag själv kom att tänka på, men Anna var ju "våran" så att säga. Dåligt av Aftonbladet att inte låta Mona få hedra och sörja Anna i fred. Ibland blir jag bara SÅ TRÖTT på medierna. *morrar* Kram till goa Ladyn
Jahapp, vad har LKU gjort i dag??? Inte ett skit!!! Har bara suttit och lekt i datorn, skandal!! Har hon tid med det? Finns det marginal för det?? NEEEJ!!! Borde jag vid det här laget ha hunnit skriva 2-3 ansökningsbrev istället?? JAAAA!!!
*smäller mig själv på fingrarna*
Get to work LKU, NOW!!!!
LKU: Klart att du får sitta och leka vid datorn!!! Lite kul måste man ju få ha oxå!!
love U
Tackar allra ömdjukast fina du. Nu känns det genast mycket bättre
Alltid gott att få medhåll!!
Näe om man ska börja fundera vad man ska äta till middag kanske... hmm, näee roligare leka på Facebook
Kram "hopplöst fall"