Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Facebook är bra men inget går upp mot BT!!!!!!
love U: Han vann tävlingen. Tror det fanns dett klipp med det också i spalten bredvid.
ingen aning om middag ikväll. Sambon skall handla så det blir suprise.
Har lagt mig när jag kom hem, har ont i magen så jag försöker vila. Hoppas bara att det inte är ngt med bebisen.
skriver mer sen. kram på er
Fru Någongång, mm hoppas verkligen, men det är nog ingen fara, man har ju ont i magen ibland.
Jag ska gå och handla nu.
Usch då, Fru någongång..... Hoppas att du mår bättre snart! *kramar om och blåser på magen*
Fru Någongång.
Säkert ingen fara gumman, vila du det är bra.
*klappar försiktigt och stryker över magen*
*ställer fram en kopp te, tänder några värmeljus och lägger en filt över söta Fru Någongång och smyger ut ur rummet igen*
Kramar
love U
Mmm, håller nog inte riktigt med där, funderar faktiskt på allvar att skippa BT, tycker Facebook är himla bra. Och nu finns ju nästan alla BT-are där ändå Och det blir ju en sån faslig massa gästböcker och mail att hålla reda på hihi, aja vi får se vad som händer! Kram
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!!!!!!!!!
"Mordkommisionen" börjar kl.22 i tv4+ på fredag
LKU, du får ju inte lämna BT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var ett mindre (stort) kaos i affärren. De hade precis slagit upp väggen till tillbyggnaden, så butiken var dubbelt så stor, och sortimentet höll på att flyttas åt olika håll. De hade inte köpt in nytt för att öka sortimentet än, så det kändes väldigt tomt. Men äntligen börjar det eviga trampandet på plankor och gåendet genom snitslade banor ge resultat.
Cantaton
Tack söta Lillan! Näe, jag kommer förmodligen inte göra det heller. Kanske är det bara nyhetens behag nu över Facebook. Man blir ju som ett litet barn med en ny leksak!! Vill bara leka hela tiden
Skönt att det börjar bli ordning i affären nu då!
Kram
Mm, det brukar ju vara så :)
Själv har jag nu äntligen ätit. Det blev avokado med romsås och lök till förrätt (som om jag nånsin brukar göra förrätt till mej själv?) och så lax, bulgur, romsås och sallad till huvudrätt. Mumsmums :) Och så smakade romsåsen äntligen som den skulle! Jag brukar försöka o försöka men aldrig få till den som jag vill att den ska smaka, så jag ringde kocken på herrgården och frågade vilka ingredienser han brukade använda.
Jag hade missat att det skulle vara MYCKET dill (jag insåg att jag brukar ha alldeles för lite), dragon och timjan. Resten hade jag prickat rätt, frånsett att jag har minifraiche istället för creme fraiche, men det är ju medvetet. Och det är klart att det gör en aning skillnad i smak. Men nu var det mycket närmare min önskade smak än det brukar bli :) Frånsett att jag inte orkade finhacka någon lök att ha i. Jag har jättesvårt för att hacka lök.
Och så drack jag något annat än vatten och te för första gången på två veckor. (Cola light lime.) Insåg att det inte var så roligt med cola, rätt sött när man inte ätit godis o kakor o sånt på ett tag.
Oj, vilken smaskig mat det diskuteras här inne! Inte sååå ovanligt iofs?!
Själv måste jag vänta en liten stund innan jag får äta. Har varit hos tandläkaren (INGA HÅL! ) och han putsade tänderna med nåt som gör att man inte skulle äta på ca 3 timmar?!
Jaa, det är väl bara att lyda!
Apropå mat... NÅN SOM VET VAR ROSENHAGA HÅLLER HUS?!
Fru Någongång, vila och ta det lugnt nu! Det är säkert ingen fara men att vila är ju alltid bra!!!
LKU!!! NYA avsnitt?!?! *hoppas* Me like Mads Mikkelsen!
love U! TACK för påminnelsen ang Spärrservice! Fixade det, både nycklar och kontokort, för flera månader sen men har glömt bort att göra i ordning allt! Korkat! Så tack! *noterar på att-göra-listan*
Cantaton! BRA att du försöker tänka på att ta det lugnt! Hoppas på mycket mys för dig och vackervacker!