• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Eurolady
    Gillade din historia, Fru Någongång!! Den var skön! Vad är det man säger, hämnden är ljuv!

Idag är jag för ovanlighetens skull ganska pigg, vilket är tur eftersom jag har en hel del att göra. Ska åka till Strasbourg för en konferens och en massa möten måndag-onsdag, så det är lite att förbereda inför det. Plus att man har en hel del annat som måste göras, så jag blir nog inte heller synlig här inne så mycket idag.

Fast jag vet inte hur koncentrerad jag kommer vara efter lunch. Ska nämligen träffa min pappa på lunchen och få DVD:n med filmerna från vårt bröllop! Äntligen är de klara! Längtar tills man är hemma från jobbet och kan titta på dem! Undrar om man kommer att gråta nu? Gjorde ju inte det under själva bröllopsdagen (förutom när en kompis höll tal till mig, lär väl böla ännu mer nu när jag hör det igen)

Nä, tillbaka till jobbet!
  • Princessdiamond

katten vad slö jag känner mig..

får väl leva med det..

här regnar det och är allmänt tråkigt väder..

• Princessdiamond

hehehe *ler elakt*

gillade den historian

• onaka pompom

Hej flickor!

Lillan sover så jag hinner sticka in huvudet lite snabbt.

Vilket väder vi har idag. Fantastiskt.... regnigt. Det blir till att vara inne och städa idag. LKU du känner inte för att komma förbi och hjälpa till lite? Nu när du ändå har det i färskt minne sen igår? Snääääälla???

Facebook? Överallt pratar alla om Facebook, gamla fd Göran (gurans) får nog vara så god att kolla upp det lite mer snart så hon hänger med.

Fru Någongång: Skönt o höra att det verkade vara ok. Hoppas att det går bra idag och att det inte är uvi!! När är det ni ska ha barn förresten? *nyfiken*

Eurolady: Å va kul med dvd-filmen. Tårarna skulle spruta massor om det hade vart jag... Fast jag brukar gråta mest när jag skrattar. För några år sen när dte var en som berättade nåt otroligt roligt så grät jag så mycket så det sprutade ut på mina glasögon. Hela insidan av glaset blev vått av tårar. Pinsamt!

Hoppas att alla har en riktigt skön fredag och stundade helg! Sköt om er!

Kram!!

• Cantaton

Fru Någongång, vad skönt att det inte verkar vara något allvarligt Urinvägsinfektion o liknande är ju inte kul, men går ju åtminstone att bota!

Jag fick praktikplatsen!!!!!
    Så i fem veckor i november/december ska jag jobba inför turnén med "Rhapsody in Circus".

Kram på er

• Fru någongång.

Grattis cantaton. Superroligt.

onaka pompom. det är beräknat till 19/3. så det är långt kvar. Det är däfrför jag är extra nojig över hur jag mår nu så tidigt. Men jag passerade ju 12 veckor i förra veckan och då mådde bebis bra.

Har faktiskt varit hemma idag och vilat, har ont sm tusan i nedre delen av magen. Men annars inga andra oroväckande tecken. Men har läst mig till att under de 3 första månaderna växer livodern enormt och kan ge upphov till den värk jag har, så jag hoppas att det är därför jag har ont. Blir det inte bättre får jag åka till sös gyn akut.

Men nu skall vi prata om ngt annat :) Ni skall inte behöva lyssna på massa gravidpladder ;)

Vad skall alla underbara göra i helgen? Imorgon skall vi på middag till min kusin och på söndag skall vi ev träffa min lilla Alice :) Men får se hur jag mår.

Eurolady : just det ni skulle på dd fest i helgen va? Hur har det gått med klänningen?

princess: ja den historien var rätt rolig :) Hur mår du nu då? Hoppas di får en frisk helg

• Princessdiamond

cantaton

woooooow!! grattis!

fru någongång

jodå.. det är bra :) skall åka till jobbet nu..

ha en trevlig kväll alla flickorna!!

• Cantaton

O vet ni! I helgen som gick förlovade sig en av mina bästa kompisar, och idag fick jag veta att jag fick en kusin i onsdags :) En liten flicka, som ännu inte fått nåt namn.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2