Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Gick och la mig 22.30, kan veeerkligen inte somna. Och jag som ska upp strax efter 6 Buhu.
Upp kom jag iaf. Har tagit en långdusch och sitter nu här med två mackor, och strax är teet klart. God morgon på er.
Fru Henax
Saknar också Rosenhaga något enormt, hoppas så att hon kikar in snart. Har lämnat lite meddelanden på hennes blogg så jag hoppas verkligen!!
Kram på Henaxen
*håller tummarna*
Princess: Det är ok! Man kan inte se allt! Mår du bättre nu?
Cantaton: Förstår ditt dilemma, men allvarligt... Vad kan du göra? Det är klart att vackervacker förstår att du måste besöka praktikplatsen! Annars ska jag nog ta mig ett snack med honom! Och ni får ju träffas ändå!
Det löser sig nog gumman!!
LKU: Vet inte riktigt om jag tycker om att du pratar om att överge BT!! Blir ju alldeles tårögd!! Men det är klart... Det är ju ditt val, gumman och såklart så stöttar jag dig i vad du än gör!! Hihihihi
Henaxen: Hur går det på jobbet idag? *kramar om*
SLF: Saknar dig!!! Kram
Fru NågonGång: Hur mår du idag? *tänker på dig*
ja men, ja just det!!
det visste jag ju eg..
bara jag som rör till det.. *rodna*
love u
jodå, det är bra.. jag e ju fortfarande snörvlig.. men det e jag ju mest hela tiden.. så det stör inte så farligt
det blir att gå till jobbet imorgon iaf
allt väl med dig?
kram!!
Nja, jag har fortfarande lite ont i magen men hade ju tänkt gå till jobbet idag! Men då är det dags för dottern att må dåligt. Ont i magne och halsen.
Men förmodligen så kommer Magnus att vara hemma imorgon så får jag jobba iaf en dag denna vecka!
typiskt.. :-/
love U
Tack söta gumman! *kramar om*
Ja, alltså jag har inte bestämt något, men förmodligen blir det väl så att man lajjar lite mellan sidorna här, men jag måste ju säga att Facebook kändes uppfriskande!!
Stackars dig och familjen som är sjuka, men hoppas dottern kryar på sig nu då. Stora krya på dig kramar till dig och henne! Kram
Jisses, det känns som om nån slagit mig med en slägga i skallen! Helt plötsligt blev jag supertrött, drabbades av världens paltkoma, kom på en sekund!
Sitter nu och kämpar för att hålla ögonen öppna, lite svårt att tänka på presentationen jag borde förbereda!
Hoppas det släpper snart ...
Eurolady
Måste varit synk ända ner till min balkong, för jag kände PRECIS SAMMA!!! Bara sådär, PANG! Känns vääääldigt frestande att blunda lite på soffan, men NEJ det blir det inget av med för LKU måste fixa med annat. Har städat i dag och nu väntar några maskiner tvätt på att torkas och vikas. SEN blir det lugn och skön torsdagkväll. Men, kanske får ta och hälla i sig en kopp Java kanske storsläggan släpper taget om skallen??
*budar över supergott men hiseligt starkt kaffe till Ladyn*
Kram till en Trötter från en annan