Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Hej tjejer!
Cantaton: GRATTIS! Va kul med praktikplatsen!
Fru Någongång; Hoppas du mår bättre snart!
Onaka pompom: Hej, kul att se dig här och att allt går bra med lillan!
Princessdiamond: Japp, det är det! Säg till när du är där!
Själv sitter jag och sippar på lite skumpa och ska snart börja göra iordning mig inför kvällen. Maken håller på att lägga sista stygnen på min klänning, kommer bli ruggigt bra! Ska ha ett hårband i samma mönster också. Vet att Baby inte hade hårband, men jag tror att det är den lättaste frisyren att fixa till. Har för mig att jag har en plattång nånstans som jag ska försöka leta upp. Men först ska jag bränna ett par skivor inför dansen.
Hoppas alla får en härlig lördagseftermiddag och -kväll!
Euro, är det idag ni ska bort? Hur känns klänningen? Värsta lyx med skumpa så här mitt på eftermiddagen
eurolady. Hoppas kvällen blev lyckad, skulle vara kul att se en bild på dig med klänning :) Nyfiken på hur den blev.
Det känns bättre, men gör lite ont fortfarande men det skall väl kännas lite antar jag :) har ju mått superbra annars så lite får jag ta :)
Vad har LKU för sig i helgen då? och alla andra henax och princess och alla andra ??
Idag skall vi städa lite och slänga lite saker. sedan kanske min kompis kommer hit med lilla Alice.
kram kram alla
Jag ska plugga lite (läsa). Och så ska jag göra klart mittuppslaget på collaget. Sen lär jag väl eventuellt städa
skall
försöka
hehe
knycka
lilla