• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Princessdiamond

love u

ber om ursäkt för att jag missade att du frågade för flera sidor sen om jag mådde bättre

tackar i efterskott för omtanken

usch vad dåligt jag läser igenom.. *skämmas*

jaja, idag va kära maken till slut också drabbad av förkylningen..
    men det va ju bara väntat..

grattis cantaton!!

• Cantaton

Nu blev ett litet dilemma. Här om dagen blev jag stressad av att vackervacker skulle komma - hur gärna jag än ville att han skulle. Jag mådde helt enkelt inte bra, jag var för stressad (eller är...)

Och därför tänkte han att jag kanske inte skulle orka träffa honom på fredag och pratade golf med sina kompisar, vilket gjorde mej jätteledsen - även om han lagt ner alla tankar på golf efter det. Han blev själv jätteledsen av att jag blev så ledsen.

Så uppstod nu ett dilemma. Fick mail från praktikplatsen jag hoppas på, och de vill att jag dyker upp på kontoret i veckan. Men veckan är ju bara torsdag eftermiddag eller fredag - den tid då jag ska träffa Marcus (för jag går i skolan imorgon på dagen). Känns ju jättehemskt att jag blir så ledsen för att han funderar på att spela golf ifall jag inte skulle orka komma/låt honom komma hit, och så måste jag själv iväg på intervju...

Hoppas att jag kan komma dit imorgon efter skolan så att inte fredagen blir sönderdelad i alla fall. Får väl se... Jag vågar inte föreslå att vänta till nästa vecka, för ifall jag INTE får praktikplatsen får jag riktigt bråttom att leta något nytt. Måste lämna in papperena till skolan senast 28/9.

• Fru någongång.

cantaton. Sånt är alltid jobbigt, men hoppas det löser sig så ni får fredagen tillsammans.

idag fick vi hem "the office" den engelska versionen :) Så nu skall vi se på det varje kväll :)

Tack för alla värmande hälsningar. Tror nog det är bara jag som är extremt nojig, men när det är första gången så har man ju inget att jämföra med, men det finns ju en del att läsa överallt så jag har nig fått klarhet i det mesta :)

Nej nu är det sängdags.

kram på er

• Fru någongång.

cantaton. Sånt är alltid jobbigt, men hoppas det löser sig så ni får fredagen tillsammans.

idag fick vi hem "the office" den engelska versionen :) Så nu skall vi se på det varje kväll :)

Tack för alla värmande hälsningar. Tror nog det är bara jag som är extremt nojig, men när det är första gången så har man ju inget att jämföra med, men det finns ju en del att läsa överallt så jag har nig fått klarhet i det mesta :)

Nej nu är det sängdags.

kram på er

• Cantaton

FruNågongång, det är inte konstigt att du är nojig; fullt förståeligt! Sov så gott!

• Princessdiamond

asså, nu blev jag ju supernyfiken..

fru någonggång..
    har letat bakåt massor av sidor, men kan inte hitta ngt som gör att jag förstår vad ni pratar om..

berätta!!

• Princessdiamond

hjälp.. jag e helt tydligt trött
    vilken stavning!! *huah*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2