• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Eurolady

Men LKU, hur mycket har JAG fått gjort? Som sitter på jobbet? Som sagt, Facebook är lite farligt roligt.

Love U, ok, då ska jag hitta din blogg här.

KRam

• Cantaton

Euro - vilket härligt initiativ av din man! Fin gest. Jag tror aldrig att M skulle sy en klänning till mig, tror faktiskt inte att han kan. Annars hade han dock nog ställt upp om jag bett. Däremot frågade han mig igår om jag kunde sy. Det var tydligen så att det inte medföljde något fodral till hans ipod när han köpte den. Då hade hans klasskompis utbrustit: "Men du har ju en flickvän, hon kan ju sy ett". Och han reagerade väl lite som: "Som om alla tjejer kan sy från födseln..."

Nu råkar ju jag kunna sy, och han fick se prov på det när han frågade. Men hmmz... dessa fördomar (tack och lov inte från honom). Dock föredrog jag ju träslöjd när jag gick i skolan. Så att jag kan innebär inte att jag gillar :) Jag råkar vara bra på rätt mkt som är estetiskt bara av naturen....

Fru Någongång, låter som ett gott pastarecept.

Henax, momsredovisandet kommer du att fixa galant

Princess, hur mår du nu?

Jag sitter o är lite nervös. Jag skulle ju få besked angående praktiken i början av denna vecka. Tänkte att det skulle ligga i mitt ansvar att höra av mig, vilket jag gjorde, men chefen satt i telefonen, så jag måste återkomma. Jag hoppas ju så!! Men praktiken ligger rätt dumt i förhållande till när deras produktion är. Varken långt innan i förberedande stadium, eller mitt under när det kan behövas extra hjälp "på fältet", utan liksom månaden innan (eller två månader innan beroende på när man räknar)... och då är det ju mest artisterna som behöver jobba. Allt är ju på sätt och vis producerat. Men får se som sagt.

• love U

Jag gjorde en snygg "tabbe" hörom veckan på jobbet.... Det var ett barn som hade en nalle med sig som sömmen hade gått upp på. Hon visade det för pappa när han hämtade och jag försöker muntra upp barnet och säger... Det är ingen fara.... Mamma kan nog sy den när hon kommer hem!!!!! OOOppppssss, kom på vad jag hade sagt precis när jag sa det.... Ändrade mig ganska fort och sa, Eller pappa kanske kan sy......
    Usch, måste säga att jag faktiskt skämdes... Konstigt egentligen att jag säger en sådan sak när det är Magnus här hemma som är bäst på att sy!
    Valde träslöjd i skolan... Vantrivdes på syslöjden....

Cantaton..... Håller självklart en tumme för dig!!!

• Fru Henax

*UTDELNING AV DAGENS DIPLOM*

*Kan söta love U vara så vänlig och stiga fram*

*räcker över det guldiga diplomet: "Dagens största och bästa insats har med BRAVUR utförts av den söta, rara, gulliga, hjälpsamma och fantastiska lilla love U"*

HURRA HURRA HURRA HUUUUUUUURRA!!!

• Fru Henax

PS! För er som inte fattar nånting av mitt inlägg... KOLLA MIN GÄSTBOK! Så ser ni vilket fantastikst jobb love U gjort!

• Cantaton

love U, mmm men vi är väl "indoktrinerade" i ett sånt samhälle på nåt sätt...

Jag ringde igen, men denna gång var han upptagen, så de tog mitt nummer och sa att han skulle ringa upp. Nu kan jag ju inte slappna av...

• LKU

love U

*stående ovationer*
    Applåderar för fullt så jag blir alldeles röd i händerna!!!

Vicken grej, vilken tjej!!!

• LKU

Glömde skriva att jag håller med Henax till 100% att dagens diplom går till love U om nu någon inte förstod att det var till henne dom stående ovationerna gick

• LKU

Eurolady

Näe men så att... inte ett DUGG har LKU fått gjort heller. Facebook tog hela dagen!! *försöker se chockad ut*

MÅSTE skärpa mig. Hmm, nu hög tid för att tänka ut och börja med någon slags middag!! Puss söta du

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2