• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

*stiger generat fram och tar emot diplomet*
    "Jag vill tacka min mamma och pappa för att de lett mig in på sport intresset, min man, Magnus, som gör ett fantastiskt arbete med att vara sportdåre och självklart Fru Henax som lät mig göra detta!!! Tack
    *för er som inte kan se detta så är love U märkbart rörd... det rinner en massa glädjetårar på hennes kinder.... och hon kramar om henaxen hårt*

• LKU

Middag till ALLA!!

Tänkte vi måste fira detta diplom med en härlig middag, tyvärr fanns inga läckra köttbitar eller vitlökspotatis-gratäng att ordna lite snabbt så om det duger med lite pyttipanna, knaperstekt bacon, stekta ägg, kall bira och Leksandsknäck-macka med herrgårdsost och LKUs hemgjorda sockerkaka till efterrätt så är ALLA i tråden välkomna att slå sig ner vid bordet!!

• Princessdiamond

cantaton

jodå..
    det är mkt bättre!
    nu är jag bara snuvig, lite rosslig i halsen och får nån hostattack ibland..

men mår bättre helt klart :)

tack för att du frågade

jag har änna inte hunnit uppdatera mig ordentligt idag känner jag
    ni får ursäkta om jag missar en massa

KRAM TILL ALLA!!

• Fru någongång.

heeej alla underbara. Hoppas alla haft en bra dag, men det verkar ni haft om jag läser :) chokladkaka, kaffe och massa annat då kan man ju inte ha det dåligt :)

LKU din middag lät super. varför tänkte jag inte på det när jag var och handlade? Nu blir det oglammig risgrynsgröt och smörgås med leverpastej. men det är gott :)

Skriver mer senare, skall äta nu.

puss och kram alla

• Fru någongång.

har ni sett denna killen? han var med i englands motsvarighet till "talang 2007" en kille som säljer mobiltelefoner i vanliga fall :) Men han hade visserligen tränat en del men ändå.

• Cantaton

ÅÅåååååh hur kan man borra kl. 21.43?!?! Det låter som om det vore i min egen lägenhet, men tror att det är den alldeles över. Jag orkar ju inte direkt göra mej besväret att åka upp en våning o knacka på. De borrade sig igenom hela Idol och nu håller de på igen. Hur vågar de? Aldrig bott i lägenheten? Jag brukar inte ens plocka fram dammsugaren på kvällen, ifall det skulle höras...

• Cantaton

Nu funkar inte min hemsida heller. Men webbhotellet jag ligger på har blivit uppköpt, så de kanske håller på att förflytta min hemsida just nu...

• Princessdiamond

fy sjutton vad fjantig man är..

här sitter jag å lipar för att det va allra sista avsnittet av gilmore girls.. (hade jag åtminstonne varit förberedd på det..)

snacka om i-landsproblem

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2