• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

Fru Någongång.
    Risgrynsgröt och leverpastejmacka är inte skit! Mums! Vad ska söta gumman äta för middag i dag måntro?
    Kramar från västkusten

Cantaton
    Förstår helt din känsla. Samma här. Energin räcker inte till. Känns som det är FÖR många saker att mäkta med. EN grej av allt som ska falla plats hade räckt att behöva ta tag i. Näe, man åker verkligen berg och dalbana nu. Själv tar jag en dag i taget och när jag har en BRA dag försöker jag få ut så mycket som möjligt av den för man vet inte hur morgondagen blir. Blir morgondagen SKIT så kan man leva lite på igår så att säga. Låter nog flummigt men jag hoppas du förstår hur jag menar. Stor kram!!

• LKU

Tur man kan bli glad över det lilla!!

Varit ute och promenerat en sväng, så gott väder här så det gick inte att låta bli I alla fall så gick jag förbi lilla grönsakshandlaren på vägen hem och då hade han 5 avokado för 10 kr och TRE förpackningar med körsbärstomater för 10kr!!!!!

Inte alltid man lyckas göra sådana fynd!!

ME SO HAPPY!!!

Så nu blir det avokado och tomat med lite olivolja och kryddor till förrätt och så, hmm, teriaky-lax med ris sedan och så honungsmelon till efterrätt! Känns mycket bra. Nyttigt också. Har dåligt samvete för dom där kanelbullarna jag tryckte i mig till förmiddagskaffe

• Eurolady

Mums, den där middagen lät inte fel alls!

• LKU

Eurolady

Du är välkommen!

Förresten, vet du hur man får alla dom här extra-grejerna på Facebook, alltså på sin egen sida, "anne på grönkulla" har så fina blommor och en egen trädgård, ser helt underbart fint ut men en annan fattar ju nada HUR man gör!!
    Eurolady hjälpa LKU? *blink, blink*
    Middagen är serverad PUSS

• Cantaton

LKU, låter precis som min situation. Jag ligger hemma och läser inför morgondagen. Har bara 10 sidor kvar nu. Puh. Stor kram till dig också!

Värst lyxpriserna (alltså, inte dyrt, utan positivt sett). Jag som också hade tänkt äta avokado och lax idag. I vilken konstellation vet jag inte, men det var vad jag var sugen på.

Jag tror jag glömmer det där med promenad (i alla fall längre än till affären) för det haglar eller spöregnar eller både och... Rejält tryck är det iaf från himlen. Och det låter.

• LKU

Cantaton
    Bara MYYYS och VILA inne, det är toppen! Vill du ha ett break i läsningen och se en mysig serie på tv kan jag tipsa om "What about Brian" på kanal 5 kl.21.00
    Ha en riktigt skön och bra kväll nu Lilltjejen.
    Kram!!

• LKU

Cantaton
    Näe det skulle inte så då där hurtfriskt "det är toppen" utan jag menade alltså att det är bara bra för dig och mig att göra det när vi mår som vi mår. Det var så jag menade. Kram

• Cantaton

Jag förstod precis :) Jag bara myser i min säng. Men måste som sagt ge mej ut o handla, men det får bli när vädret lugnat ner sig lite. Får ta en frukt o lite te så länge.

• LKU

Låter bra det Cantaton!

Middag här, mmmm va jag är hungrig!
    Kram och Ciao

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2