• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • helenekl

Jag sitter och bölar, tittade på klippet från youtube.... vilken talang!!!! Sen följde ett klipp på en sexårig liten ängel som sjöng. nää nu ser jag dimmigt, måste torka ögonen....

..så nu är jag tillbaka..... ja sen följde ett klipp på en elvaårig tjej som sjöng från tånaglarna!11 herregud..... jag snörvlar och tjuter som en galning men gud vilka duktiga människor!!

• Eurolady

Ahhh, hur trött kan man vara på en skala? Idag hade jag inte lust att gå upp ur sängen alls. Hur seg som helst.

Försöker desperat banka liv i hjärnan här på jobbet. Går tyvärr inte så bra. Känns som jag skulle behöva ligga och sova en hel dag. Att man är lite småförkyld hjälper ju inte direkt till att man känner sig piggare. Längtar efter min säng!

Sorry för gnället, var bara tvungen att skriva av mig. Har tusen saker att göra på jobbet, men kan bara inte komma för mig att börja någonstans, så då blev det ett inlägg här istället!

Kram och på er alla!

• Cantaton

Idag var det invägning igen.
    - 0,8kg jämfört med förra veckan. Och då hade jag tappat 0,8 kg mot veckan innan. Verkar stadigt.

• LKU

love U
    Hoppas du mår bättre i dag vännen! Om inte, så hoppas jag du kryar på dig snabbt. Kramar

Eurolady
    Jaha, var det i dag man skulle göra NYTTA??? Håller med dig gumman, shit va segt det var komma upp i dag. Hade tänkt gå upp som jag brukar när J går upp till jobbet, men det var som om någon dängt en klubba i huvet på mig så man blev helt enkelt TVUNGEn att sova lite till... Masade mig upp 08.30 i alla fall. Lite sovmorgon, skönt!
    Näe i dag ska det inte BARA lekas på Facebook och BT, i dag måste LKU vara duktig kicka! Hoppas det går bra med allt du ska göra också vännen. P&K

Princess
    Det är inget fjantigt alls tycker jag, i-landsproblem ja kanske, men samtidigt måste man komma i håg att våran verklighet är ju den vi har HÄR inte i Irak eller Sudan och då blir ju våra sorger och glädjeämnen det som händer precis HÄR, runtomkring oss så jag tycker du har all rätt att gråta en skvätt!! Dessutom bara bra att "gråta ut" ibland KRAM

FRUhelenekl näe just det, SingForLife menar jag
    Säger samma till dig, bara bra att gråta lite. Visst är det lite lustigt vad som får en att börja gråta och inte? Ibland storlipar jag på detta egentligen supersmöriga "åh-gud-vi-amerikaner-är-ju-såååå-fina-människor" Housemakeover (eller vad det heter, alltså det när dom gör om hela huset) och sen ibland kan man se om jättehemska saker och inte bli så himla berörd ändå. Helt och hållet vilket humör man är på. Fast sen finns det ju alltid saker som man är svag för... KRAMIS!!

Jaha, nu har jag lyckats skriva ganska långt inlägg ÄNDÅ om ingenting. Gud, jag är hopplös.
    *tar mig själv i kragen och släpar mig till jobbsajter*

• helenekl

LKU; ja gud ja; extrem home makeover är gråtattack varenda gång!
    men jag gillar det programmet för det är människor som verligen är värda ett nytt hem, det är inte vem som helst i usa. me love!

• Cantaton

Oj vad folk gråter... eller? Jag grät massor igårkväll. Jag är visst inte vidare stabil just nu.

Jag sa nej till kompisen som jag skulle träna med idag. Jag måste få vara ensam utan ett enda måste idag. Sovmorgon, invägning, frukostlagning, "lite" pluggning inför imorgon, egen tid, kanske nån promenad.... Handla lite. Bara forma dagen som den faller mej in.

• LKU

SingForLife

Tack, det var så det hette ja, hihi. Ja absolut, det är väl därför man blir så berörd, för man faktiskt SER att dom här människorna uppskattar det så enormt!! Hoppas du mår bra och har det bra i dag gumman. Stor kram

Cantaton
    Låter väldigt vettigt att bara ta det lugnt en dag, av dina inlägg att läsa så verkar det vara fullt upp nästan jämt och det är ju roligt att det händer saker, men glöm inte att ta tid att bara sitta ner och få refektera över allting och "ta in" och framför allt, återhämta energin. Ha en riktigt go dag Lilla tjejen! Kramar

• Cantaton

Ja... jag har tagit det väldigt lugnt senaste veckorna, men det har bara gjort att jag mått sämre. Men jag måste nog ner i träsket för att hitta upp igen. Imorgon blir en lång dag, men sedan är jag LEDIG fre, lör, sön, mån faktiskt. Frånsett att jag måste läsa. På lördag är min första LEDIGA LÖRDAG sedan mitten på maj. Ska njuuuuta. Sedan har jag två uppbokade lördagar igen (vigsel resp. dop).

• love U

LKU: Jag mår betydligt bättre idag! Ska gå och jobba imorgon. Om nu inte någon av barnen blir sjuka.... Daniela klagade på magen imorse men om hon skulle gå till skolan så ville hon iaf slippa gympan! Så jag vet inte hur ont i magen hon hade egentligen!
    Lucas har varit hemma med mig idag, mest bara för att han sa i går morse att han ville vara hemma. Men han har oxå sagt att han har ont i magen. Så vi får väl se var detta slutar.

Jag är oxå en sån känslig människa som bölar till allt möjligt. Extrem Homemakeover grinar jag till varje gång jag tittar på!

Cantaton: Skönt att du får vara ledig nu i några dagar! Ska du spendera dem själv eller ska du och vackervacker hitta på något??

*skickar lite uppiggande te till EL så att hon klarar sig genom dagen*

Fru Någongång: Vilken röst!! Jösses... Blev alldeles stum! Vet du hur det gick för honom i resten av tävlingen??

Fru Henax: Om jag är hemma på fredag så lovar jag (om du vill såklart) att jag ska kommentera Sverige-USA. Den går 10.30 tror jag...

Till de som nu inte är nämda..... EN BAMSE KRAM TILL ER ALLA!!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2