• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • love U

För nån dag sen så ringde "Spärrservice" till mig och erbjöd mig en nyckelbricka. Så att om jag tappade mina nycklar så ska upphittaren lämna den till polisen eller lägga den i närmaste postlåda. Så skickar "Spärrservice" dem till mig sen.
    Det roliga i det hela är att på baksidan så står det:
    "HITTELÖN TILL UPPHITTAREN Lämna nycklarna direkt till polisen eller lägg i Postens brevlåda.
    Sen står det telefonnummer till Spärrservice.
    Men om man lägger nycklarna i brevlådan... Hur ska man då få hittelön??

• Cantaton

Nu har rörmokaren äääntligen varit här och fixat en ny blandare + kran i mitt lilla pentry. Det har läckt o läckt sen i mars, men det hände inget förrän jag fick en ny husvärd. Så nu är det klart, och fräscht. Jippi! Pinsamt bara att jag låg i sängen insvept i morgonrock, men jag urskuldade mej med att jag är sjuk... vilket väl är lite sant.

Nu måste jag få någon mat i mig.

• love U

Jaha, då är man medlem på Facebook oxå.... Kunde till slut inte motstå frestelsen....

• love U

Cantaton: Grattis till viktminskningen!

• Cantaton

Tack, det är åtminstone en början :) Även om 1,6kg inte är så mkt, är det trots allt bara på 2 veckor. Jag hade räknat med att tappa 0,5kg/vecka, men har tappat 0,8kg/vecka, så jag känner mej lite duktig :) TROTS att förkylningen tvingat mej att ligga till sängs istället för att träna. Så det är bara omläggning av kost o några promenader.

• Eurolady

Love U, jag har skickat ett meddelande till dig ang Facebook!

Jag har faktiskt, konstigt nog, fått en hel del gjort på jobbet idag! Fast det är ju två timmar kvar, så det finns tid att vara ineffektiv än!

• Cantaton

love U, större delen av fredagen ska jag spendera med vackervacker. Han kommer hit imorgon eftermiddag. Jag har bestämt mej för att inte göra min dag så lång imorgon. Jag tänker inte gå på återträffen för mina konfirmandgrupper - inte när jag ska till sjukhuset 8.00 på morgonen, sedan åka direkt till skolan o gå på både seminarium o föreläsning. Jag ska låta bli allt "åka direkt", "ruscha vidare".. vilket jag hade behövt göra för att hinna till kyrkan efter skolan. O sedan, sent på kvällen ha långt hem. Nej tack.

På lördag spelar han golfturnering, så jag ska passa på att vara lite ensam igen. Jag tror verkligen att jag behöver det efter att ha levt med så många andra, och så tätt inpå andra, människor hela sommaren.

Funderar på att inte vara med på Taizémässan i Täby på söndag heller.. men jag får nog ta beslut om det lite senare. Känner mig i alla fall inte pressad att måsta åka dit. De kan faktiskt klara sig utan mig.

• love U

Cantaton: Låter klokt att ta det lungt så mycket som möjligt! Och på söndag kan du ju känna efter om du orkar!

EL: Har svarat och skickat förfrågan!

• Cantaton

Mmm. Precis.

Jag har varit så väldigt känslig igen nu. Gråtit en massa. Känt att jag inte vill, inte orkar, inte kan o.s.v. Men jag är övertygad om att jag kan ta mig ur det hela genom att inte känna att allt är måsten.

*krama Love U*

• love U

*kramar om Cantaton och tröstar henne länge*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2