• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

tror att det är så att det är det står ett nummer fär antal inlägg men egentligen är det färre, för en del blir ju bortpetade om man skriver ngt dumt. Har för mig att det räknade ut det någongång.

ikväll skall vi göra egna pizzor till middag, min lilla Alice kommer hit med sina föräldrar :) Får se om dom är något bruna efter sin vecka i bulgarien.

kram alla så länge

• Cantaton

Eller vänta här nu. Smileyn låg på 2002 om man tittar på räknaren här I forumtråden, men 2003 om man kollar på räknaren som är bredvid tråden i forumtrådlistan.

• Fru någongång.

ja men det är ju för att den räknaren registrerar alla inlägg men en del försvinner ju som sagt så det är nog den enkla anledningen :)

• Cantaton

Nu är jag ääääntligen klar med collaget :) Hade ju tänkt ge det till vackervacker, men vill liksom inte ge det i handen, vill att det blir mer överraskning än så. Hade en tanke på att posta det. Men om jag postar imorgon är det framme på tisdag, o då är han här. Roligare om det dimper ner när han är hemma liksom.

Men jag orkar väl inte vänta till på tisdag med att posta Funderar på att smuggla ner det i ett kuvert i hans väska när han är här. Fast nu när jag tänker efter är det nog ingen bra idé. Han lär ju packa matlåda o sånt där på onsdagmorgonen. Och det är ju det sista man gör innan man går.

Kanske får posta på tisdag i alla fall då. Eller ge det. Vad tycker ni?

• LKU

Cantaton

Hej flickan!
    Näe inte sover vi inte, eller inte jag i alla fall Har hållit på med lite fix här på förmiddagen. Sitter och småfnissar åt din och SingForLife:s replikväxling:

SingForLife
    "Javisst ja! men du har ju blockat mig på msn så då får du öppna det igen"

Cantaton
    "Blockat? Skulle aldrig falla mej in! Jag har dej inte ens på msn! "

Lite miss i kommunikationen där tror jag..

Här är läget sådär, känner mig off idag, beror väl på att det mens på G mest, men också för att helgen var så himla skön och bra och då blir jag lite som ett barn, vill inte att allt det roliga ska ta slut!!! Skitfjantigt jag vet, men sån är jag
    Men, men bara gilla läget som ungdomen säger, så nu får det bli en stor kaffe och sen sätta igång med brevskrivning.

Massa kramar

Lät som ett jättefin idé med presenten till "vacker-vacker" förresten

• LKU
    Onaka Pompom

Såg att du kikat in, roligt som alltid, synd jag inte var här just DÅ bara Lillan äter och växer och blir stor förstår jag? Jag har börjat pricka av på min bebis-lista, det blev ju lite babyboom detta året... Först ut var du/ni, sen kom Annelies lilla Oscar, Katrins lilla Arvid och nu inväntas Stinas lilla bebis i oktober och så Mettes bebis i december... Måste ha varit hemskt tråkiga tv-program där förra hösten och i våras...
    Skönt höra ni mår bra hela familjen i alla fall.
    Och SJÄLVKLART kommer jag gärna förbi och städar, nemas problemas!
    Massa kramar till dig söta gurans, eller förlåt, onaka pompom menar jag
  • LKU

Eurolady

Hoppas allting går bra i Strasbourg för dig vännen! Var väl i dag till och med onsdag om jag inte minns helt fel?
    Lite skoj att återse dina fd."hemtrakter" kan man tänka. Var ju ändå två år du bodde där så, det måste kännas lite speciellt.
    Lycka till med dina projekt och var rädd om dig.
    Kramar

P.S. Förlåt det ej blev någon av-vinkning i går

• Cantaton

Jag har liksom ingen av er tjejer på MSN o har aldrig haft, så det är rätt omöjligt att jag skulle ha blockat någon

Mmm, tror att han kommer att uppskatta collaget. Finns en sida där jag bl.a. klistrat upp ett kuvert. Ska skriva ett brev idag och lägga i det kuvertet också. Vet dock fortfarande inte på vilket sätt jag ska överlämna det :/

Klart man inte vill att helgen ska ta slut!! Jag håller med dej

• LKU

Om Facebook...

Sitter här och söker lite på Facebook och hittar alla möjliga gamla bekanta... men inser också att man verkligen får TÄNKA TILL INNAN om man VILL ta upp kontakten, kanske låter självklart men det kan ju bli så att man blir så "till sig" bara för att man ser ett bekant ansikte och addar direkt och sen kommer på att "näe men oj då, kanske inte ens VILLE ha denna gamla bekanta med i mitt liv NU"...

Hmm, bara jag som sitter och flummar och funderar lite och försöker vara eftertänksam. FÖRE!!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2