• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

åh den där pajen låt jättegod. Skall absolut provas någongång.

Jodå jag sov gott men hade lite kvar i huvudet när jag vaknade. men det försvann framåt lunch. Idag har jag hämtat ut mitt nya pass :) Lite piggar upp. Men jag hade det gamla blå förut dom gällde ju i 10 år så det var man sig inte så lik på. Men detta blev faktiskt bra tyckte jag.

Ikväll blir det pasta med kyckling.

strimmla grillad kyckling.
    fräs lite vitlök i olja
    häll i creme fraiche med smak av paprika/chili och låt koka upp.
    lägg i kyckling och låt den bli varm.

Servera med pasta eller vad man kan tänkas tycka om.

sedan blir det ju greys anatomy i kväll :) och popcorn till det. en bra onsdag med andra ord :)

kram så länge

• love U

Hmmmmm, jag kunde inte hitta dig, SLF!!! Kan du skicka en länk kanske?? Eller det kanske inte funkar så.... Jag har ju ingen ANING!!!!! Ibland önskar jag att jag vore ca 10 år yngre så att jag kunde ha fått det här i blodet som alla ungdomar har, eftersom jag inte är så smart.... Eller oxå är det det att jag helt enkelt har lite för bråttom så om jag inte fattar på en gång så orkar jag inte hålla på.... Åhhh, du babblar jag igen!!!

Henaxen.... det är ju underbart att du har en underbar dag!! En kram får du på det!!!! Hahahahaha

LKU: EN kram till dig oxå!!!!

Och så klart en kram till er ALLA!!!!!!

• love U

Den här killen är från Kungsängen.... Han var god vän till Erik! Han sjunger riktigt bra! Jag hoppas verkligen att han säljer en skiva snart... Jag kommer garanterat att köpa!

www.myspace.com/samuelgajicki

• love U

Låten Brother spelade han hemma hos Erik efter begravningen... Och Brokenhearted har jag för mig...

• love U

Ni som har gift er i den här tråden..... Gjorde ni egna tackkort eller beställde ni dem någonstans??? Hjälp mig med sidor....

• Cantaton

Vill bara säga att vackervacker är här (en dag extra) så jag är inte vidare aktiv här, men jag kommer igen imorgon

• helenekl

love U; å vad du är söt som är intresserad!!!
    jag har inte fått upp låten där ännu, det blev nåt tekniskt fel men här är länken

www.myspace.com/illusionsoffaith

KRAM söta!

Fru någongång; ska prova, det där lät oxå jättegott

Cantaton; gå härifrån med det du fick av mig o njut med VV (förkortning på Vackervacker)

love U; igen ... vi gjorde egna tackkort, ska se om jag kan lägga upp dom i galleriet eller så skickar jag via mail ist

KRAM till alla och envar

• Eurolady

Hej flickor!

Nu är jag hemkommer från Strasbourg. Ville bara titta in och säga hej. Ska gå och lägga mig nu och upp och jobba igen imorgon. Har en hel del att göra de närmsta dagarna på jobbet, så jag hinner nog inte in här på arbetstid. Får se om jag orkar imorgon kväll, har en känsla av att jag kanske är lite lätt död då!

Kram på er alla!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2