Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
tack cantaton
hej hej, här blir det idol och the och smörgås innan det är dags för sängen. Så trött att jag inte ens orkar laga mat och sambon fastnade på kontoret så han kan inte laga mat. Men jag resonerar så att bebisen får i sig näring iaf. Har ju ätit ordentligt hela dagen.
LKU, har precis läst ditt meddelande på fb, skall straxt svara. Hoppas myskvällen blir trevlig.
kram på er alla
Fru Någongång, ta väl hand om dej. Mys gott :) Är du ovanligt hungrig nu?
SingForLife
Stackare, fy sjutton va jobbigt. *krama om* Stora kramar med energi till dig.
Princess
Oj sorry, förlåt, missuppfattade det med kjolen.
Downs har alla lilla du så ingen fara, ut med det bara. *kramar om* Kramar!!
Fru Någongång.
Ooooh va roligt!!! *väntar med spänning*
Kram
Cantaton
Såå segt när allt försvinner, jag brukar faktiskt koppa texten innan. Har börjat gjort så efter att texten försvunnit alltför många gånger. Roligt ni hade en mysig kväll och tack för att du glädjs med mig över vårat mys
Kram
Mm, men jag hade inte skrivit klart texten. Jag råkade klicka på backaknappen, o sen fanns inte texten kvar när jag gick tillbaka...
LKU: tack för kramen *kramar tillbaka*
Ja imorgon sk jag ringa till US o se om det blir snart som pappa får komma dit
Har dj gjort idag då?
LKU
hehe.. jo jag märkte det.. lite gulligt så *s*
*kramar bax*
Hej flicks!
Tittar bara in lite snabbt. Måste bara berätta att vi idag har varit gifta i exakt två månader! Det har firats med god mat och underbart vin som jag köpte nu när jag var i Frankrike!
Ses kanske mer imorgon! Kram och på er alla!
Euro, yeaah :) Fira allt som firas kan som LKU (var det va?) sa tidigare!
Har redan delgivit SFL denna länk, men kan vara kul för er andra också. Det är min systers bästa kompis' (tillika min ledarkollegas) pojkvän som har vunnit ett pris på Magnus Ugglas hemsida, som är att inför sina ovetande vänner be Uggla dra åt --- (vet inte hur känsligt filtret är).
Tjejen och den asiatiska killen är mina ledarkollegor båda två. De känner sig grundlurade ;)
www.magnusuggla.nu/start2.swf