• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • LKU

SingForLife
    Okej, hoppas att du får några klara besked hos US i dag!
    Angående vad jag gjorde i går så får du klicka tillbaka en sida där jag gjorde en liten redovisning, hihi (i det låååånga inlägget) All lycka till i dag! Kramis

Eurolady
    Grattis gumman! Åh va roligt
    Kramar

Cantaton
    Japp, man får ta alla tillfällen i akt att fira när man kan

Princess
    Hej tjejen!
    Vad har du för skoj på schemat i dag? Kram

Under hela dagen i går hade jag molnande huvudvärk, har fått det lite titt som tätt senaste veckorna, tyvärr sådan h-värk som övergår i illamående och "köra buss". Och mot kvällen i går växte det sig bara starkare så det var bara knoppa in vid 22. Misstänker att det är blodtrycket som är högt igen. Blir så himla arg att jag bara blev avfärdad sådär på "Med" när jag ringde för några veckor sedan. "Det är nog ingen fara". Näe det kanske det inte är men det är väl bra att kolla upp blodtrycket när jag nu hade så otroligt högt under ett helt år och det verkar ha gått upp igen??? Ja, jag ska inte älta detta IGEN, men jag blir bara så trött... Nu hoppas jag kunna få ett BT tagit nästa vecka så man åtminstone kan få veta varför man har migrän så ofta. Speciellt som jag är en person som aldrig brukar drabbas av migrän-anfall annars
    Jaja, det ordnar sig väl. Dagens gnäll, sorry!

Fredagskramar till alla

• Eurolady

Hej alla glada!

LKU, det låter inte bra det där! *kramar om mjukt och försiktigt, och klappar snällt på huvudet*

Blir förbannad på sjukhuset som inte tar dig på allvar! Så ska man inte behandlas! Hoppas verkligen att det ordnar sig så du får tid och kan kolla upp det!

Ledsen att jag inte kommenterar så mycket, men jag har fullt upp den närmsta tiden här på jobbet, så jag är alldeles slut på kvällarna och tar det bara lugnt framför TVn. Var ju i Strasbourg nu i veckan, nästa vecka ska jag först till Norrköping tisdag och onsdag, på torsdagen har vi personaldag och -fest och på fredag ska jag till Berlin fram och tillbaka samma dag. Veckan därefter är det lite lugnare, ska till Genève på tisdagen, men bara över dagen. Veckan därefter är det 2 dagar i Bryssel och ytterligare en vecka senare ska jag förmodligen till Montenegro i 3 dagar! Puh!!! Och emellan de här resorna ska man förbereda dem + göra en hel del annat jobb. Så man är rätt slut på kvällarna. Fast jag ska väl inte klaga, jag tog ju det här jobbet för att få resa en del. Fast 5 veckor i rad känns liiiite mycket.

För att prata om nåt roligare, kan jag berätta att jag nu äntligen tror att jag vågar kategorisera mig som frisk! Jag äter nu normalt (även om jag försöker hålla portionerna på en mer normal nivå och inte Euroladynivå , vill ju faktiskt inte gå upp nu igen när jag tappat en hel del) och känner mig hungrig och sugen på mat! Det är friskhetstecken för mig. Så nu skulle jag bara vilja komma igång med träningen också. Fast med de resor jag har framför mig blir det ju lite svårt att få rutin i det de närmsta veckorna. Men jag ska göra mitt bästa!

Ja, nu blev det nog ett sånt där långt inlägg igen. Ska återgå till min reserapport från Strasbourg. Vi ses kanske senare idag eller i helgen! Kram och på er alla!

• Princessdiamond

är det bara för mig som gamman krånglar??

LKU

idag skall jag jobba! *ler lyckligt* (*IRONI*)

• LKU

Eurolady

Tack söta vännen! *kramar om tillbaka* Go är DU!!
    Absolut ingen fara att du inte kommenterar allt, du hänger med otroligt flitigt ändå tycker jag fast du har jättemycket runtomkring, precis som de flesta av oss, men det är ju skönt med denna tråden att man kikar in när man vill, kan och orkar och det är alltid välkommet Glad att du hinner vara här överhuvdtaget!!
    Näe det känns faktiskt inte så jättebra om jag ska vara ärlig, för jag befarar att något inte är som det ska, eftersom jag som sagt typ aldrig brukar ha huvudvärk annars, inte SÅN HÄR hemsk värk i allafall. Hmm, hoppas som sagt man får lite klarhet nästa vecka.

Nu ska jag prova en kopp te och två rostade smörgåsar får se hur det går. I går mådde jag så illa så jag knappt kunde dricka vatten, så jag tog några isbitar och sög på för att få i mig lite vätska i alla fall. Känns lite bättre i dag så jag hoppas verkligen det försvinner helt!

Kramar

• LKU

Princess

Kolla med "SingForLife" (vet inte vilka andra som är kvar på gamman) hon kan säkert hjälpa!
    Jag är inte kvar på gamman

Kram och ha en så bra du kan på jobbet!

• LKU

Princess

Va bra
    Här känns det väääldigt osäkert om det var en bra idé med te och smörgås Blääää för detta illamående!! Får ligga lågt med intag av all föda i dag känns det som. Hålla mig till isbitarna kanske

• helenekl

Jag har sett att alla utom LKU är kvar på Gamman ff men däremot har jag inte varit hemma på hela dagen så jag vet inet men nu funkar iaf Gamman igen. Kanske var en uppdatering eller nåt

Ang huvudvärk så har jag haft migrän flera dagar i rad nu med kulmen igår som gjorde att jag mådde så fruktansvärt illa o iNGA mediciner hjälpte!!!
    Gissa om jag var glad idag när jag vaknade utan migrän!!
    Hoppas du, LKU, också blir av med din o illamåendet! Pappas sjukdom började ju så som jag mått nu o jag var asnervös ett tag om det var så att jag blivit smittad men det var det ju såklart inte *pustar ut*

Nu ska jag gå o förbereda lite mat

KRAM på er alla!

Hoppas att ingen är sjuk i helgen o att alla får det trevligt o mysigt med de ni tycker om

• Princessdiamond

jag e som gele i hela kroppen idag..
    tränade lite igår och har hållt igång idag också *flina oskyldigt*

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2