• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

Välkommen hem Eurolday. Hoppas du haft en bra resa. Och mys med maken nu :)

Usch det borde vara förbjudet att behöva gå upp så här tidigt, men men jobbet kallar. och bussarna går så sällan nu på morgonen så jag kommer vara på jobbet lite flr tidigt, men bättre det än att stressa. Och det är väl bara att vänja sig, när väl bebisen är ute så blir det ju inga sovmornar, men då är det för en god sak man går upp :) insåg att det bara är 180 dagar kvar tills den förhoppningsvis tittar ut. det känns som jättelite. Men det kommer jag förmodligen inte tycka sedan :)

nej nu kallar jobbet och ikväll blir det städ och ev tvätt här hemma. Sambon fyller år i helgen så då blir det lite kalas = fint hemma.

ha en underbar höstdag. kram

• Cantaton

Välkommen hem Euro!

Jadå, jag har njutit med vackervacker. Vi har haft det jättefint. Han åkte till Universitetet för en liten stund sedan, och jag ska klä på mig och fixa lunchlåda så att jag också kan gå alldeles strax.

• Princessdiamond

vi ska snart ge oss av till backaplan..
    jag hittade MASSOR med snygga kjolar på kappahl häromdagen, och tänkte kolla igen idag.. sist letade jag efter jeans, men hittade inga jag ville ha.. så jag tänkte att jag kan lägga pengarna på en snygg kjol ist

så har jag något nytt fint att ha på mig på tisdag när vi ska ut på middag också :) vi firar 3årig förlovningsdag..

• Cantaton

Grattis i förskott, princess. Ska ni gå på restaurang, eller vad tänker ni göra?

• Princessdiamond

det bidde ingen kjol
    jaja..

ja, vi ska gå ut å äta på en grekisk restaurang tänkte vi

• Cantaton

Bidde det inget annat heller?

Mysigt. :) Vackervacker o jag får börja med att fira halvårig "bli-ihop"-dag. I början av oktober.

Idag fick han f.ö. jag-collaget jag knåpat på sååå länge. Jag hade slagit in det, och jag sa att han inte fick öppna förrän han kom hem. Vill att han ska få titta i lugn o ro och inte känna att han måste komma med kommentarer eller känna att jag sitter o studerar honom. Det är trots allt 19 sidor, och ett tresidigt brev... Så än så länge vet han inte vad det är i.

Tror han slutar 15 och sedan ska iväg o träffa en gyminstruktör. Så han lär inte öppna det förrän ikväll. Spännande :)

• LKU

Fru Henax
    Åh lät som en riktigt bra dag i går, god lunch, bra tfn-samtal och så bebis-gos ovanpå det, kan det bli bättre?? Härligt gumman, det är du så värd som du sliter med allt på jobbet just nu! Glad för din skull! Massa kramar

love U
    Tusen tack lilla vän!! Stora kramar tillbaka. Är ni helt friska nu? Tänkte förresten kolla på den där filmen i helgen som han Erik är med i, "Säg att du älskar mig". Kommer garanterat gråta floder. Hoppas du och goa familjen har en skön torsdag!

SingForLife
    Tack för recept, lät supersmarrigt! Hoppas det lättat på sjukhusfronten och att DU har en bra torsdag gumman. KRAMAR!!

Cantaton
    Grattis lite i förskott till halvårig "bli ihop dag", alla dagar räknas som bekant!! Önskar er en fin och härlig kväll tillsammans. "Love is in the air"... Kramkram

Eurolady
    Välkommen hem söta Ladyn!!
    Gott att ha dig hemma igen. Hoppas du haft bra dagar i S-bourg och att du är helt frisk nu, minns du var lite krasslig förra veckan eller kanske jag minns fel... Hur var Dirty-festen förresten???? (haha rimmade jag också) Skrev till dig på FB men kan ju lika gärna fråga här med:
    Var det tungt att bära vattenmeloner?????
    Sköt om dig gumman, höres. Kramar!!

Princess
    Grattis i förskott till 3-årig förlovningsdag, skoj att du hittade fin kjol till det, sånt är alltid skoj!! Fira ordentligt med maken Kramisar

Fru Någongång.
    Håller med dig angående tidiga morgnar, huuu!! Och speciellt nu på hösten, man vänjer sig liksom alltid. Kul med kalas i helgen, får väl hälsa och gratta Förresten, hoppas jag inte skickade till "fel" Fru Någongång. på FB??? Blev lite nervös, har du fått något mail? Ingen press alltså, ville bara kolla. Ha en skön torsdagkväll stumpan! Kramar

I går hade vi sådan riktig MYYYSDAG hela dagen, bara fikade gott, läste, spelade spel och sen åt vi thai-käk och tog en kall på kvällen... och när regnet smattrade mot rutan som allra mest kurade vi ihop oss under filten och kikade på två svenska filmer. "Se upp för dårarna" och Beck "Det tysta skriket". Älskar såna mysdagar och kvällar!
    Sovmorgon idag och sen har vi gjort nytta, städat och tvättat, japp LKU kan man lite på, inga spontana grejer här inte
    Nu strax dags för middag och lite mera mys med sambon. Han jobbar helgen sen så vi får liksom mysa lite nu istället

Oj nu blev det låååååångt inlägg Men är det någon tråd där det är välkommet så är det väl denna!
    Skulle just vara kul om jag skrivit något så detta hamnar i filtret nu, hmm, bäst att koppa texten tror jag

Ha det toppen alla rara flickor!
    Kramar i massor

• Cantaton

Å nej.. nu försvann allt jag hade skrivit :(

Men skrev bl.a. att det lät jättemysigt LKU. Och att vi också hade en riktigt mysig dag igår (dock pluggade vi i biblioteket - på olika våningar under dagen). Men nu känns det ju jobbigt att skriva om allt igen... Kanske senare.

• Cantaton

Surt. JAg hade bokat en maskin för att kunna tvätta lakan och handdukar. Och så är just den maskinen trasig! Åh... Men någon hade avbokat sin tid kl. 18.30, så jag får väl pallra mej ner till tvättstugan en gång till så småningom.

• Princessdiamond

tack ni som grattat :)

men LKU.. jag hittade ju ingen kjol

ja det blir nog mysigt :)
    har iaf köpt present till honom idag..

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2