Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Välkommen hem Eurolday. Hoppas du haft en bra resa. Och mys med maken nu :)
Usch det borde vara förbjudet att behöva gå upp så här tidigt, men men jobbet kallar. och bussarna går så sällan nu på morgonen så jag kommer vara på jobbet lite flr tidigt, men bättre det än att stressa. Och det är väl bara att vänja sig, när väl bebisen är ute så blir det ju inga sovmornar, men då är det för en god sak man går upp :) insåg att det bara är 180 dagar kvar tills den förhoppningsvis tittar ut. det känns som jättelite. Men det kommer jag förmodligen inte tycka sedan :)
nej nu kallar jobbet och ikväll blir det städ och ev tvätt här hemma. Sambon fyller år i helgen så då blir det lite kalas = fint hemma.
ha en underbar höstdag. kram
Välkommen hem Euro!
Jadå, jag har njutit med vackervacker. Vi har haft det jättefint. Han åkte till Universitetet för en liten stund sedan, och jag ska klä på mig och fixa lunchlåda så att jag också kan gå alldeles strax.
vi ska snart ge oss av till backaplan..
jag hittade MASSOR med snygga kjolar på kappahl häromdagen, och tänkte kolla igen idag.. sist letade jag efter jeans, men hittade inga jag ville ha.. så jag tänkte att jag kan lägga pengarna på en snygg kjol ist
så har jag något nytt fint att ha på mig på tisdag när vi ska ut på middag också :) vi firar 3årig förlovningsdag..
Grattis i förskott, princess. Ska ni gå på restaurang, eller vad tänker ni göra?
det bidde ingen kjol
jaja..
ja, vi ska gå ut å äta på en grekisk restaurang tänkte vi
Bidde det inget annat heller?
Mysigt. :) Vackervacker o jag får börja med att fira halvårig "bli-ihop"-dag. I början av oktober.
Idag fick han f.ö. jag-collaget jag knåpat på sååå länge. Jag hade slagit in det, och jag sa att han inte fick öppna förrän han kom hem. Vill att han ska få titta i lugn o ro och inte känna att han måste komma med kommentarer eller känna att jag sitter o studerar honom. Det är trots allt 19 sidor, och ett tresidigt brev... Så än så länge vet han inte vad det är i.
Tror han slutar 15 och sedan ska iväg o träffa en gyminstruktör. Så han lär inte öppna det förrän ikväll. Spännande :)
Å nej.. nu försvann allt jag hade skrivit :(
Men skrev bl.a. att det lät jättemysigt LKU. Och att vi också hade en riktigt mysig dag igår (dock pluggade vi i biblioteket - på olika våningar under dagen). Men nu känns det ju jobbigt att skriva om allt igen... Kanske senare.
Surt. JAg hade bokat en maskin för att kunna tvätta lakan och handdukar. Och så är just den maskinen trasig! Åh... Men någon hade avbokat sin tid kl. 18.30, så jag får väl pallra mej ner till tvättstugan en gång till så småningom.
tack ni som grattat :)
men LKU.. jag hittade ju ingen kjol
ja det blir nog mysigt :)
har iaf köpt present till honom idag..