Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
hej alla. Här skall det också ätas frukost. Min kära ville ha amerikanska pannkakor till frukost på sin födelsedag, så då får det bli det.
kikar in senare
Fru Någongång.
Amerikanska pannkakor låter LJUVLIGT!!! Mm, bra val där av sambon Hälsa och gratta på födelsedagen. Hur var kalaset i går? Kram till söta dig
P.S. Hoppas vi ses på Facebook senare
LKU, jag finns varken på Facebook eller gamman (vad är det fö?), bara så du vet
SFL, jag sjöng klassiker den här gången; "Av längtan till dig" och "Du är allt". Gick strålande! F.ö. älskar jag också tzatziki. Har jag ätit idag
Fru Någongång, vilken frukost! Ambitiöst.
Cantaton
hihi, då vet jag det! TUR du är HÄR i alla fall
www.gamman.se, ja alltså jag vet faktiskt inte varför det heter gamman, men det vet säkert SingForLife!
Som jag har tolkat det så är ursprungsidén ett forum för blivande brudar som önskar lite alternativa lösningar på själva bröllopet, kanske röd eller svart klänning, kanske tjej gifter sig med tjej etc etc. Inte det "klassiska" om man säger så. Men sen finns såklart massa andra trådar om allt möjligt också, precis som här.
Roligt det gick bra på bröllopssjungningen!
Ha en skön söndagkväll Lilltjejen Kram!
aha, då förstår jag
Jag ligger här med maaaassa huvudvärk Har precis tagit en stark tablett, hoppas verkligen att den hjälper. Jag har inte tid med sådant här, jag måste skriva hemtentan...
Cantaton
Ååh stackars dig, jag håller precis på och återhämtar mig efter några hemska dagar av migrän Uschiamig, inte kul alls.
Hoppas verkligen det släpper gumman!
*budar över superbra huvudvärkstabletter, en Fleece-filt, några värmeljus och en skön cd att vila till*
Krya på dig-kramar
Mm, det tryckte på ögonen hela förmiddagen (o även nu) o jag mådde illa efter lunch, så det är nog migrän för min del också... Vet inte om jag har några migräntabletter kvar faktiskt. Men har tagit diclofenac som kan funka vid lätt migrän.
Om en timma ska jag plugga med en klasskompis (hon kommer hit). Vore skönt om jag var någorlunda vid medvetande då..
Mmm, vet precis. Jag hade så satans ont i fredagskväll så jag fick suga på isbitar för att överhuvudtaget få i mig vätska. Migrän är BLÄÄÄÄÄ
Hoppas verkligen du kryar på dig snabbt flickan KRAAAAM
Yeah :) Kul, LKU!