Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Godnatt Fru Någongång. Utnyttja nattvilan
Godnatt flickor. och dröm söta drömmar :)
Fru Någongång.
Detsammma till dig! Jasså firefox, hmm kanske något man skulle skaffa, bra tips, tack!!
Gullig smiley-bild
Lät så mysigt inreda badrummet lite, blev inspirerad hmmm kanske dags för liten shopping till helgen... *tittar i plånboken och ser 50kr
*
Sussa gott vännen! Kramar
hahahaha, jisses, såg som sagt dokumentärer om Victoria Beckham, snacka om "plastic-fantastic" men det är ändå roligt att se vilka otroligt konstiga liv vissa lever, men helt OBEGRÄNSAT med pengar
Som sagt, 50kr i pluskan...
Nattikramar till alla!!
å, om man bara hade några miljoner!!! *önska önska önska* (nalle puh och önskestjärnan)
Eller hur! vackervacker visade en bild på en bil han ville ha - den var jättesnygg, men två miljoner liksom... det är inget man har i bakfickan. Jag har ju inte ens pengar så jag klarar mer än två hyror framåt. Vinna vore trevligt - men då måste man ju våga spela också. Vågar man det för sina tvinande små slantar?
Detsamma Henax!
Jag gick o la mej efter 2.30.. vet inte när jag somnade. Men jag vaknade minsann innan 8. Trodde jag skulle få sova till 10 :/
Fru någongång; vad är skillnaden mellan firefox o internet explorer? finns det några nackdelar med firefox o vad innebär det rent praktiskt med program man har i datorn o sånt?
jag är inte så trög som jag verkar i vanliga fall men det här har jag inte någon som helst koll på
Vill ju oxå ha smileysar ju
KRAM