• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Princessdiamond

ja idag kör jag hårt..
    min nästa målvikt är imorgon.. och jag vet ju redan nu att jag inte kommer nå den..
    men jag kämpar extra hårt idag med förhoppningar om att komma liite närmare iaf

• LKU

Cantaton
    Tack gumman!
    Jodå, huvudvärken nästan helt borta. I övrigt så går det väl lite upp och ner pga olika orsaker, men man hänger i, som alltid. nynnar "I´m a survivor"...
    Hur gick det med tentan i dag vännen?

• LKU

Princess
    Helt rätt inställning, you go girl!!

• Fru någongång.
    Bounce

måste bara prova om det funkar..
  • Fru någongång.
    2 Thumbs Up

jippi .. återkommer om en stund
  • LKU

Fru Någongång.

Härligt!! How did you do that??
    Kram

• LKU

Nu ska jag kolla på program om "Miss Becks", alltså Victoria Beckham, kan inte låta bli att vara lite fascinerad av VISSA kändisar hihi

• Fru någongång.

jag laddade ned firefox igår en annan webbläsare,då sambon tycker den är bättre. Och där kan man ladda ned ett tilläggsprogram med massor av smileysar och dylikt. Ni har väl sådana i era bloggar? Lite roligt att liva upp med.

Eurolday. Vilken snygg klänning du hade på dig. Ett mästerverk. Och jag gillade stövlarna. Bra service från deras håll. Hoppas du får tillbaka pengarna bara.

Denna dag har varit så jobbig på jobbet så det tog all must ur mig, men jag livade upp humöret med att gå och köpa ett nytt duschdraperi och 2 nya badrummsmattor och fixade fint i badrummet. Blev mkt bra. Sedan tvättade jag lite. Men nu skall jag sova så lovar jag att skriva mer imorgon.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2