Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
Varmt välkomna flickor
addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/375
här kan du ladda ned det programmet LKU..
Idag har jag börjat inse att min mage växer så det knakar. Fick lov att köpa mama byxor och strumpbyxor på hennes idag. Men det kändes så skönt för magen. Men tummen upp för hm vettiga priser på sådana kläder. Var inne på polarn och pyret men där var det ap dyrt. känns onödigt att köpa svindyra kläder som man iaf bara kan ha ett tag.
Cantaton
Tack för info, aha, förlovningsdag var det ja
Fru Någongång.
Tack snälla gumman för länken!!
Mm, låter väldigt vettigt gällande klädköp, som sagt du ska ju bara ha kläderna ett par månader, faktiskt, och när det blir dags för nästa bebbe så har du ju redan lite kläder att ta fram. Japp, H%M rules, säger bara det
Kram, "always an H&M-babe"
H&M ska det förstås vara
Jag laddade ner och startade om firefox, men sen då?
H&M är bra
Cantaton; TACK för snabbt svar!! Jag ska fixa firefox o sen använda länken som Fru någongång klistrade in! TACK så jättemycket
hehe.. tack
SFL, varsågod
Uppe i mitt högra hörn på firefox ligger det nu en ikon med en smiley på. När jag tryckte på den så kommer hela listan upp till vänster på skrivbordet. Men när jag laddat ned det så fick jag ladda om ngt igen. Sedan funkade det. den sa åt mig vad jag skulle göra :)
Men......jag har installerat nu men vad menar du LKU med teckensnittet? För mig ser det ut som vanligt... hmm... däremot har jag inte laddat ner smileysarna ännu men det ska jag göra nu
Brb!
Förresten, vad skumt det känns att se hur det mna skriver är under stavningskontroll
Fru någongång; när jag klickar på länken så öppnas bara denna sida upp i samma tråd! ??? Vad är det jag inte gör rätt!?