• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Fru någongång.

0ch när du fått det att funka och valt den smiley du vill ha klickar du på 4.e ikonen ovan för select a category. den heter insert html code. du måste dock ha tagit upp meddelande rutan tror jag. Sedan lägger den in koden i meddelandet. klart.

märks att jag inte är bra på att förklara saker :) Men men hoppas det funkar.

Celebration Dance

• Fru någongång.

så blev det för mig också, fick länken via en annan tråd. får kolla det. Men sedan funkade det helt plötsligt

• Cantaton

Jag kopierade länken o klistrade in i sökfältet. Blev samma för mej.

Jag installerade o den sa att en smileyikon skulla komma upp i något fält i Firefox, men jag ser den inte. Skumt.

• Fru någongång.

åh vad trött jag blir. allt kom ju inte med. men du skall ta bort frma till frågetecknet. och sedan uppdatera sidan. så det står http://osv..

• Fru någongång.

skumt.. min ligger längst upp i högra hörnet. bredvid google rutan.

• LKU

SingForLife

Näe jag vet inte, men typsnittet här på BT ändrades, inte alls lika lättläst och snyggt som det brukar, men kanske var jag som gjorde något fel? Jaja...

• LKU

Dagens tips....

Har ni svårt att sova?
    Jag har börjat gå ut och gå varje kväll, inge långt, men typ i en 20-25 minuter eller så och jisses så trött man blir när man kommer in sen. Lite kvällsfika och sen i säng. Somnar BUMS!!

Inte konstigt man inte orkar vara uppe efter 22

Ikväll går en av filmhistoriens bästa filmer på kanal 1, så enkelt gjord men sååå bra och spännande... det är förstås "Hajen" jag pratar om, kultfilm!!
    Kom som sagt precis hem från prommis, men nu blir det lite kvällis och film så nu blir jag uppe EFTER 22, wow!!

Säger godnatt och tack för i dag till alla söta tjejor.
    Natti natti och KRAM!

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2