• LKU

Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2

Som sagt, det är bara att fortsätta vara underbara...
    Varmt välkomna flickor

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2
  • Cantaton

Jag ser inga nackdelar med firefox, jag har använt det i flera år och totalt bojkottat explorer... firefox är en säkrare webbläsare. (Jag var ju tillsammans med en IT-säkerhetskille en gång i tiden...)

Firefox påverkar inte program i datorn alls. Det är ett (bra) substitut för explorer.

Dock är inte skillnaderna mellan firefox och explorer lika stora idag då explorer har börjat apa efter - firefox har lääänge haft möjligheten att visa olika internetsidor i flikar istället för att ha 15 explorerfönster. De har google eller vilken sökmotor man nu vill ha i en ruta upp till höger. Men som sagt, allt det där har explorer också sedan en liten tid tillbaka.

Tycker dock att det är lättare att söka med firefox. Jag gillar bokmärkessystemet - att man kan ha en menyrad högst upp med sina favoritlänkar.

Jag slår lätt ett slag för firefox

• LKU

Canataton

Tackar för infon om firefox! Jag släppte frågan på IDG i går och skulle just kika in för att se om någon svarat, men nu fick jag ju svar av DIG här, kanon!!

Kan tipsa om IDG som en seriös och jättebra sajt när man vill/behöver hjälp med ALLT gällande datorer, teknik, kameror, musik etc...

Kram

• LKU

Jaha, nu är Firefox installerat!

Men vilken otroligt fult typsnitt det blev???!
    Hmm, var kan man ställa in det tro.... *luskar*

Cantaton eller Fru Någongång.
    Var fixar man så att man har alla bokmärken framme jämt så att säga, i IE hade jag dem alltid till vänster, det var så smidigt och snabbt att nå dem. Hilfe bitte!!
    Kram

• LKU

Näeee vid närmare eftertanke får Firefox vänta, har ju i allafall laddat ner exe.setup så det är bara köra den när man vill, orkar och har tid att sätta sig in i det nya, men än så länge får det nog bli IE för min del ändå

• Cantaton

Jotack, J som jag var tillsammans med då skrev för IDG - en av deras tidningar om datasäkerhet.

Bokmärkena syns uppe på sidan istället för på sidan, men oj... minns inte alls hur ett "oanvänt" firefox ser ut, jag har ju använt det i flera år...

• Princessdiamond

nu skall gubben och jag ut å äta middag

ha det trevligt så länge tjejer

• LKU

Princess
    Grattis på... var det 3-årig bröllopsdag? Hoppas jag minns rätt Ha en mysig kväll! Kram

Cantaton
    Tack vännen! Jaså ja där ser man. Jag använder IDG flitigt, mycket bra och seriös sajt! Kram på flickan

Fru Henax
    Detsamma till dig söta Henaxen
    Kramar o puss

• Cantaton

LKU, förlovningsdag, inte bröllopsdag (ang princess)

Själv har jag varit på yoga idag.

Och jag har verkligen försökt kämpa med tentan. Jag ska ställa tre -ismer mot varandra, så jag har läst jättenoga och gjort en lista över respektive. Men två inkluderar typ bara likheter sinsemellan o den sista passar inte in... Känns inte bra trots att jag gjort massor med efterforskning. Har lagt ner hur många timmar som helst. Har tänkt struktur o allt möjligt - allt utom att skriva den. Men som sagt, det känns inte bra. Vilket gör att det hela känns jättejobbigt. Men jag måste skriva IDAG, för tentan ska in på torsdag dag och jag har en fråga till efter den jag håller på med, o den behöver jag ju morgondagen till.

• Fru någongång.

Lku.. du måste ladda ned ett tilläggsprogram för att få smileysarna. skall se om jag har kvar länken.

Svar på tråden Vansinnigt underbara... andra sommaren-del 2